Beantwoord

Toestelflexibiliteit

• 19 maart 2017
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

Dit is een situatie waarin ik het gevoel heb dat T-Mobile mij een oor aannaait:

In oktober 2015 is mijn abonnement verlengd via gsmweb.nl. Hierbij heb ik mijn s6 edge in 1 keer betaald eniet betaal ik alleen maar abonnementskosten. Ik ben al een decennia een vaste klant en betaal iedere maand keurig netjes mijn rekening. Helaas is mijn s6 edge door waterschade onbruikbaar geworden en ik moest per direct een nieuwe telefoon. Ik las over Early rene wal maar ook over toestelflexibiliteit. In dat laatste was ik geïnteresseerd omdat je dan kosteloos naar een go-abonnement overstapt en geen 70 Euro hoeft te betalen zoals bij de Early renewal.

Maar wat bleek nou bij het gesprek met de klantenservice. Ik kom niet voor toestelflexibiliteit in aanmerking omdat dat alleen voor sim onlangs klanten geldt. En ondanks het feit dat ik mijn s6 edge in 1 keer heb afgerekend en alleen maar abonnementskosten betaal wordt mijn abonnement niet gezien als een sim only. Vanwege de must van een nieuwe telefoon ben ik akkoord gegaan met een Early renewal maar ik voel me als vaste klant die sim only kosten betaald wel genaaid. Ik word dus niet beloond voor het ineens afbetalen van mijn s6 edge? De 70 Euro early renewal kosten zijn als risicodekking terwijl tmobile al 10 jaar geen risico met mij loopt.
icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2017, 15:00

Hi Thennie,

Balen dat je toestel stuk is gegaan! 😞 Ik begrijp dat je dan graag gebruik maakt van een nieuw abonnement met een nieuw toestel. De reden waarom jij niet in aanmerking bent gekomen voor toestelflexibiliteit is omdat toestelflexibiliteit alleen geldig is voor een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement. Jij maakte hiervoor gebruik van een Stel Samen'13 abonnement dat is een ander prijsplan en dus is het voor jou niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie. Een Early Renewal is daarintegen wel mogelijk en dus heeft mijn collega dat ook geadviseerd. Op deze pagina vind je meer uitleg over de voorwaarden van toestelflexibiliteit.

Ik zie dat je nu voor Samsunf S7 bent gegaan! Ik wens je daar heel veel plezier mee en hopelijk zul je geen problemen ervaren met dit toestel. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Het wordt nog mooier. Aan de telefoon werd mij dus verteld dat mijn stel samen en bij waarbij ik mijn s6 edge ineens heb betaald niet als sim only wordt gezien. En dat ik daarom niet voor toestelflexibiliteit in aanmerking kwam. En nu lees ik hier in een topic een reactie van een moderator waarin staat dat in 2015 (toen ik stel samen en bij aanschafte) stel samen en bij werd gezien als een sim only!!! Kan iemand van tmobile hierop reageren??
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thennie,

Balen dat je toestel stuk is gegaan! 😞 Ik begrijp dat je dan graag gebruik maakt van een nieuw abonnement met een nieuw toestel. De reden waarom jij niet in aanmerking bent gekomen voor toestelflexibiliteit is omdat toestelflexibiliteit alleen geldig is voor een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement. Jij maakte hiervoor gebruik van een Stel Samen'13 abonnement dat is een ander prijsplan en dus is het voor jou niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie. Een Early Renewal is daarintegen wel mogelijk en dus heeft mijn collega dat ook geadviseerd. Op deze pagina vind je meer uitleg over de voorwaarden van toestelflexibiliteit.

Ik zie dat je nu voor Samsunf S7 bent gegaan! Ik wens je daar heel veel plezier mee en hopelijk zul je geen problemen ervaren met dit toestel. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer