Beantwoord

toestelflexibiliteit

  • 4 november 2019
  • 3 reacties
  • 353 Bekeken

Ik heb een sim only maar mijn telefoon werkt niet meer goed. Nu wil ik gebruik maken van toestel flexibiliteit. Ik heb dit geprobeerd via gsmweb.nl door een verlengingsaanvraag te doen. Lukt dus niet. Ik krijg bericht terug dat ik nog niet kan verlengen. Officieel kan ik pas volgend jaar verlengen dus dat klopt maar met toestelflexibiliteit kan het normaal eerder. Gebeld met t mobile zegt ze mevrouw ja dat kan niet bij alle leveranciers maar bij mobiel.nl wel. Heb ik bestel nu bij mobiel.nl krijg ik weer dezelfde melding, ik kan nog niet verlengen. Volgens de voorwaarden zou ik moeten voldoen en zou het ook bij andere leveranciers moeten kunnen. Waar gaat het nu mis?

icon

Beste antwoord door Hajar 5 november 2019, 13:25

Hi @Dwi026 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je wel in aanmerking komt voor toestelflexibiliteit. Het is dus vreemd dat je die melding krijgt bij de dealers, want in ons systeem staat het goed. Zou je het nogmaals kunnen proberen bij ze of contact met ze opnemen en vragen waar het fout gaat? Als liever via ons verlengt dan kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Mijn collega’s helpen je graag verder! Je kan ze gratis bereiken op 0800 8104.

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dwi026 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je wel in aanmerking komt voor toestelflexibiliteit. Het is dus vreemd dat je die melding krijgt bij de dealers, want in ons systeem staat het goed. Zou je het nogmaals kunnen proberen bij ze of contact met ze opnemen en vragen waar het fout gaat? Als liever via ons verlengt dan kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Mijn collega’s helpen je graag verder! Je kan ze gratis bereiken op 0800 8104.

Laat je even weten of het lukt?

Ik heb gebeld met mobiel.nl. nu zeggen ze dat ze het wel aan kunnen zeggen maar dat dat 40 euro kost. Bij de voorwaarden voor toestel flexibiliteit zie ik dat niet staan. Helaas ia het toestel bij t mobile veel duurder dus wil graag via een ander verkoopkanaal het toestel kopen. Welke andere verkoopkanalen zijn hiervoor beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dwi026 

Het klopt inderdaad dat mobiel.nl extra geld rekent voor toestelflexibiliteit, dit zie je ook terug op hun website. Als je via ons verlengt dan is het wel gratis. Je kan in principe bij alle externe dealers terecht dus het is aan jou waar je wilt verlengen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer