Vraag

Toestelservice op contract

• 17 mei 2017
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,
Graag aandacht voor het volgende: op mijn factuur staat 22,- voor 'toestelservice'. Ik heb echter een lang verlopen abonnement verlengd, zonder een nieuw toestel te kiezen, dus ik vraag me af of dit wel juist is?
Graag hoor ik van u.
m.vr.gr.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jeroen,

Een hele terechte vraag en ik snap ook dat je daar gek van staat te kijken!

Ik heb even gekeken, maar zie geen verlenging van Sim Only terug in ons systeem. Gaat het om het nummer waarmee je op het forum bent ingelogd? Dit is het nummer dat eindigt op -419. Dit huidige contract is op 1 februari 2016 van start gegaan en deze is direct aangesloten op het vorige abonnement. Ik zie geen verlopen contract terug in dit geval. Dit contract loopt nog tot 31 januari 2018. Het huidige contract is op 4 december 2015 afgesloten via Typhone. Hier is een toestelabonnement bij ons aangemeld voor een maandelijks bedrag van €22,-. Je betaalt dit bedrag ook al sinds de start van het abonnement, dus bijna 1,5 jaar geleden.

Als er via een derde partij een contract wordt afgesloten, dan kunnen wij deze niet inzien. Wij kunnen dan ook niet controleren wat er afgesproken is en waar er voor getekend is uiteindelijk. Je kunt als screenshot een kopie van het contract toevoegen, want op het moment weet ik niet of het nou om een andere aansluiting gaat of dat er iets verkeerd is gegaan bij het afsluiten van het abonnement. Typhone is ondertussen jammer genoeg failliet, dus ik hoop dat je nog een eigen kopie hebt om wat meer licht op de zaak te schijnen!

Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie en zie deze dan ook graag spoedig tegemoet!

Reageer