Beantwoord

Toestelverzekering icm met een Samsung Galaxy S8

• 2 april 2017
  • 4 reacties
  • 404 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 13 reacties
Misschien ben ik echt onnozel maar even het zekere voor het onzekere. Ik mag mijn abonnement nu al verlengen bij jullie, mijn oude loopt tot juni door als ik het goed heb. Nu zit ik erover te denken om de s8 te nemen met abonnement incl. Verzekering (mijn telefoon nu is niet verzekerd.)
Maar als ik die nieuwe binnen zou hebben, kan ik die dan ook al gelijk in gebruik nemen dat hij ook al verzekerd is of moet ik dan toch wachten tot dat m'n oude contract verlopen is?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 april 2017, 11:10

Hoi Mtine,

Je stelt juist een hele goede vraag! :D

Super leuk dat je geïnteresseerd bent in de Galaxy S8, het is ook een hele mooie telefoon. Het klopt dat je jouw abonnement meteen mag verlengen, zodat je de mooie Galaxy S8 zo snel mogelijk kan bewonderen en gebruiken. Op My T-Mobile zie je meteen wat voor leuke aanbiedingen wij hebben in combinatie met de Galaxy S8 en wat voor GO abonnement je erbij kan nemen. Uiteraard kan je het daar ook direct regelen! Heel verstandig dat je er een telefoonverzekering bij wilt nemen, mocht er iets gebeuren met je nieuwe toestel. Het grote voordeel is dat jouw toestelverzekering ingaat op het moment dat je het nieuwe toestel ontvangt. Je hoeft niet af te wachten tot je oude contract afloopt. Dat zou betekenen dat je toestel een tijdje onverzekerd is en dat is natuurlijk niet zo handig! Het later verzekeren van een toestel is zelfs niet eens mogelijk! Het moet maximaal binnen 14 dagen na ontvangt. Dus, zodra je de Samsung Galaxy S8 binnenkrijgt is jouw schatje verzekerd. 🆒

Heb je trouwens al gezien dat je ook gebruik kunt maken van T-Mobile Samen? Met T-Mobile Samen kan je maandelijks korting krijgen op je factuur en onderling met je groepsleden onbeperkt bellen en genieten. Echt aan aanrader!

Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit, dan sta ik altijd voor je klaar!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Mtine,

Als jij je abonnement gaat verlengen dan krijg je gelijk je nieuwe toestel en deze kan je dan natuurlijk al gelijk gebruiken, ook als je oude abonnement nog loopt. En uiteraard gaat je verzekering in zodra je je toestel hebt ontvangen, dus op het moment dat je deze in handen hebt.

Je kan dus je telefoon gelijk gebruiken en is deze verzekerd.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 4
Hoi Mtine,

Je stelt juist een hele goede vraag! :D

Super leuk dat je geïnteresseerd bent in de Galaxy S8, het is ook een hele mooie telefoon. Het klopt dat je jouw abonnement meteen mag verlengen, zodat je de mooie Galaxy S8 zo snel mogelijk kan bewonderen en gebruiken. Op My T-Mobile zie je meteen wat voor leuke aanbiedingen wij hebben in combinatie met de Galaxy S8 en wat voor GO abonnement je erbij kan nemen. Uiteraard kan je het daar ook direct regelen! Heel verstandig dat je er een telefoonverzekering bij wilt nemen, mocht er iets gebeuren met je nieuwe toestel. Het grote voordeel is dat jouw toestelverzekering ingaat op het moment dat je het nieuwe toestel ontvangt. Je hoeft niet af te wachten tot je oude contract afloopt. Dat zou betekenen dat je toestel een tijdje onverzekerd is en dat is natuurlijk niet zo handig! Het later verzekeren van een toestel is zelfs niet eens mogelijk! Het moet maximaal binnen 14 dagen na ontvangt. Dus, zodra je de Samsung Galaxy S8 binnenkrijgt is jouw schatje verzekerd. 🆒

Heb je trouwens al gezien dat je ook gebruik kunt maken van T-Mobile Samen? Met T-Mobile Samen kan je maandelijks korting krijgen op je factuur en onderling met je groepsleden onbeperkt bellen en genieten. Echt aan aanrader!

Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit, dan sta ik altijd voor je klaar!
Super fijn!! Dank jullie wel voor de reacties!
Reputatie 4
Hoi Mtine,

Graag gedaan! :D

Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.

Reageer