Trouwe klant - 20 jaar - teleurgesteld

  • 10 april 2019
  • 0 reacties
  • 815 Bekeken

Ik ben al 20 jaar klant bij tmobile. Mijn collega ook. Nu willen we beide ons abonnement weer verlengen en blijkt voor ons geen enkele korting of extraatje mogelijk. Lekkere waardering voor gezamenlijk 40 jaar klant! Ik ben zo teleurgesteld. Vroeger hadden we ook het puntensysteem dat is ook al afgeschaft. T mobile wil zijn vaste klanten niet behouden blijkt wel. Ik weet de reden hiervan niet maar blijkbaar willen ze zich liever richten op nieuwe klanten en maakt het niet uit als oude weglopen.

Welke reden hebben wij in hemelsnaam nog om te blijven???? Het gaat ook om het gevoel!!!
Ik ga me na 20 jaar dan toch maar oriënteren in andere aanbieders. Iemand tips????

Een zwaar teleurgestelde klant!!!!! (Oh nee, 2 zwaar teleurgestelde trouwe klanten)

En nee, wij kunnen geen gebruik van de gezins korting. Mijn man heeft een telefoon van de zaak en die zitten met het bedrijf bij KPN en mijn dochter is 7 jaar. Nog net iets te jong voor een abonnement.

0 reacties

Geen reactie

Reageer