Vraag

trouwe klant wordt benadeeld?

• 6 september 2019
  • 3 reacties
  • 821 Bekeken

Ik mag weer verlengen en ga via de app naar verlengen. Daar kan ik een Samsung s10 plus 128gb kiezen met 7000mb data en onbeperkt bellen voor 49,50 per maand.

Echter als ik bij gsmweb bv kies voor een Samsung s10 plus 128gb bij T-Mobile dan krijg ik 10gb in nl en eu en onbeperkt bellen voor 46 euro per maand.
Ik krijg dus meer voor minder bij dezelfde maatschappij (t mobile)

Kunnen jullie dit verklaren want dit voelt voor mij niet goed als trouwe klant zijnde.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +13
@Ytiko De verklaring is vrij simpel. Dealers kopen meer toestellen in omdat ze voor meerdere providers verkopen. Ook verkopen ze losse toestellen. Vaak ontvangen ze dan meer korting die ze weer doorberekenen. Zo kunnen ze goede aanbiedingen maken en concurreren met andere dealers.

Zelf doe ik het ook. Ik kijk altijd wat de provider me kan aanbieden en wat de dealers mij kunnen aanbieden. Het kost je wat tijd maar het kunnen leuke voordelen opleveren zoals je nu gemerkt hebt. 🙂
Reputatie 6
En de wederverkopers hebben nog een paar voordelen, doordat ze voor een provider afsluiten krijgen ze daar nog een provisie van, en omdat ze met minder marge genoegen hoeven te nemen verdienen ze iets minder op een toestel, maar zij hebben ook het risico niet als blijkt dat er niet betaald word, kan het weer iets goedkoper.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Ytiko,

Ik geef graag meer achtergrond. Het kan voorkomen dat een externe dealer tijdelijk lagere prijzen hanteert dan dat wij doen. Wij hebben geen invloed op de aanbiedingen en/of acties van andere partijen, hoe graag ik dat ook zou willen! Ben je goedkoper uit bij een externe partij, maar met een T-Mobile abonnement? Dan vind ik het zeker een win-win situatie!

Last but not least, op het moment dat je een toestel aanschaft bij een externe dealer, dan zijn zij de verkoper van het toestel. Mocht het toestel onverhoopt defect blijken te zijn, dan dien je dat daar te melden. Indien je het toestel bij ons koopt, verzorgen wij dat proces met een onafhankelijke reparateur en kan je uiteraard gebruik maken van onze service. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende informatie gegeven zodat je een weloverwogen keuze maakt die goed bij je past.

Heb een mooi weekend nog!

Reageer