Beantwoord

Tweede abonnement zonder dat ik het wist

• 8 maart 2016
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Goedenavond,

ben al twee dagen bezig om met jullie te bellen. Wil vervolgens een e-mail doorsturen, maar een e-mailadres van jullie vinden blijkt onbegonnen werk! Ik check mijn rekening en blijkt dubbel afgeschreven te worden een of ander abonnement waar ik het nummer niet van ken? Klantenservice gebeld, heb een contract doorgestuurd gekregen, maar ken het niet en loopt al vanaf juni 2014 blijkt!! betaal ik dus blijkbaar al bijna twee jaar!! suf van mijzelf uiteraard dat mij dat pas nu opvalt, maar mag ik toch op zijn minst gelijk geholpen worden...nee hoor mevrouw van de klantenservice, ja weet ik ook niet, je zal wel wat verkeerd hebben gedaan! u kunt een mail sturen naar ons met het contract erin, dan kijken we ernaar! schandalig dat dit de naam service heeft........mag ik dan een e-mailadres noteren? Mevrouw dat kunt u vinden op onze site...nou niet dus..oftewel ze wilde van mij af! Ik hoop dat ik nu spoedig wordt geholpen, want ik heb helemaal geen zin in deze negatieve energie!
icon

Beste antwoord door Amy 9 maart 2016, 10:58

Hi Dianebrons,

Goed dat je hier een topic over bent gestart, we helpen je hier graag verder.

Ik zie dat je vanmorgen nog telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Hij heeft jou meer informatie gegeven over de verlenging bij GSM Topdeal. Was dit de verlenging waar je niets van wist? Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer of een factuurnummer van een afschrijving van het tweede nummer? Dan kan ik je wat gerichter helpen.

Ik zie je bericht tegemoet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Dianebrons,

Goed dat je hier een topic over bent gestart, we helpen je hier graag verder.

Ik zie dat je vanmorgen nog telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Hij heeft jou meer informatie gegeven over de verlenging bij GSM Topdeal. Was dit de verlenging waar je niets van wist? Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer of een factuurnummer van een afschrijving van het tweede nummer? Dan kan ik je wat gerichter helpen.

Ik zie je bericht tegemoet.

Reageer