Beantwoord

tweede sim abonnement op dezelfde naam

ik heb voor het gebruik met een werkgroep een tweede abonnement aangevraagd. De sim kaart is inmiddels binnen. Om de sim kaart te activeren wordt gevraagd of ik nummerbehoud wil of niet. Ik kan in het systeem niet invoeren dat ik mijn oud abonnement wil houden en een nieuwe erbij wil hebben. Hoe kan ik de nieuwe simkaart activeren zonder mijn oude nummer kwijt te raken en hoe kan ik deze aan mijn mobile account koppelen? Ik ben nu echt bang om mijn oude abonnement met nummer kwijt te raken omdat ik een nieuwe abonnement heb aangevraagd.
icon

Beste antwoord door David 17 december 2018, 09:15

Hi @tinny7,

Altijd handig om even goed navraag te doen, zodat je niet ineens je nummer kwijt bent!

Als je een geheel nieuw abonnement hebt afgesloten, dan zit daar al een apart nummer aan gekoppeld. Je hebt bij de nieuwe simkaart ook een begeleidende brief ontvangen, over het activeren van jouw abonnement. Als je geen nummerbehoud wilt (bijvoorbeeld van een nummer vanaf een ander provider), dan activeer je de sim als nieuw. Je moet hiervoor niet in jouw My T-Mobile account zijn van het andere nummer.

Mocht je er niet uit weten te komen, stuur dan even een privébericht met het nieuwe telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik met je meekijken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @tinny7,

Altijd handig om even goed navraag te doen, zodat je niet ineens je nummer kwijt bent!

Als je een geheel nieuw abonnement hebt afgesloten, dan zit daar al een apart nummer aan gekoppeld. Je hebt bij de nieuwe simkaart ook een begeleidende brief ontvangen, over het activeren van jouw abonnement. Als je geen nummerbehoud wilt (bijvoorbeeld van een nummer vanaf een ander provider), dan activeer je de sim als nieuw. Je moet hiervoor niet in jouw My T-Mobile account zijn van het andere nummer.

Mocht je er niet uit weten te komen, stuur dan even een privébericht met het nieuwe telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik met je meekijken!

Reageer