Vraag

Twijfel om te verlengen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Mijn contract mag ik vanaf vandaag verlegen. HOERA!:)
Het punt is:
Mijn gehele familie zit bij KPN, wat inhoud dat ik een familiekorting van € 10,00 per maand krijg.
Bovendien is de dekking hier in het noorden(stadskanaal) dramatisch te noemen. 70% van de tijd zit ik op gprs, wat natuurlijk veel te laag is. De dekking van KPN is vele malen beter hier, zit ik thuis op de bank met een G zit mijn moeder met 4G, de 4G is trouwens ook nog lang niet hier in het noorden beschikbaar.
Dit alles doet me denken om na 4 jaar, toch over te stappen naar KPN.
Ik hoop dat T-Mobile mij een interessant aanbod kan doen, want ik zou het jammer vinden om weg te gaan:(

1 reactie

Reputatie 5
Hoi Cvdzouw,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van een interessant aanbod en dat je graag wilt dat de verbinding goed is. Op jouw locatie duurt het jammer genoeg langer voordat 4G beschikbaar is. Ik adviseer je voor volledige uitleg daarover hier te kijken. Op dit moment kan het netwerk niet verbeterd worden, we zijn hier wel mee bezig. Ik adviseer je op basis van de informatie die je nu hebt te kijken of je toch wilt blijven in combinatie met een passend aanbod. Wil je erover nadenken en het aangeven zodra je een keuze hebt gemaakt? Indien je meer informatie wilt ontvangen betreft een aanbod kan je contact met ons opnemen.

Reageer