Beantwoord

Uitleg kosten verlenging

• 22 september 2017
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik mag weer verlengen, echter hoe zit het met de prijzen?
Mijn huidige kosten zijn:

Stel samen & stel bij á 7 eurootjes

Onbeperkt bellen á 8 eurootjes

Visual voicemail á 1,98 eurootjes

XL 20GB + datavrije muziek á 18,51 eurootjes

Toestelbetaling á 19 euro

totaal: 54,49 euro per maand

Nu kan ik verlengen, echter snap ik er niks van dat de nieuwe prijzen van de Go abonnementen veel hoger liggen dan mijn huidige abonnement.
10GB + onbeperkt bellen kost 35 euro.
Ik betaal bijna 200% meer, maar krijg de helft minder aan data.
Daarnaast bij mijn vorige verlenging kreeg ik allerlei korting op bundels ( 30% korting op de stel samen en stel bij pakket, 20% korting op onbeperkt bellen, gratis travel and surf, 38% korting op mijn internetbundel ) als ik nu ga verlengen is het enige "cadeautje" wat ik ga krijgen is het niet hoeven betalen van aansluitkosten. Voor de rest geen cadeautjes meer? Maar waarom?
Is T-Mobile niet blij dat ik nog minimaal een jaar door wil gaan als klant?
Is er geen waardering meer voor mij als klant?
Zelfs toen ik aangaf vorige week ( een week voordat ik mocht verlengen ) dat ik wilde verlengen dan kon dit wel een weekje eerder, echter wel tegen betaling van 71 euro...
Waar is de service van T-Mobile gebleven en de waardering voor hun klanten?
Voor zover ik weet zit ik al jaren bij T-Mobile, maar tot 2 jaar terug kreeg je nog cadeautjes en nu moet je je eigen cadeautjes betalen.
Erg jammer, T-Mobile
icon

Beste antwoord door David 22 september 2017, 14:13

Hey ProNikon,

Tof dat je aan een verlenging denkt en aan het kijken bent wat voor jou het beste is!

De prijs van €35,- is op dit moment voor Go Unlimited + 10 GB EU. In Nederland heb je dan onbeperkt snel internet en in de deelnemende landen in de EU de 10 GB. Daar krijg je ook onbeperkt bellen bij, dus dat is een behoorlijke bundel en dus niet echt te vergelijken met jouw huidige abonnement. Go Up (met 10 GB voor Nederland én de EU) kost op dit moment €25,- per maand, inclusief onbeperkt bellen en SMS'en in Nederland en de EU en 120 minuten om te bellen vanuit Nederland naar deelnemende landen in de EU. Ik denk dat daar ergens de verwarring is ontstaan en dat er 2 verschillende dingen door elkaar lopen. Je moet hier dan natuurlijk nog wel het toestel bij rekenen. De kosten zijn dan natuurlijk afhankelijk van het toestel wat je kiest.

De bundels hebben ook zeker kortingen: Go Unlimited kost zonder korting €50,- en Go Up €35,-. Echter gaan daar dan nog de kortingen overheen, voor 12 of 24 maanden, dus ook bij Go zitten gewoon kortingen inbegrepen. 🙂

Het klopt inderdaad dat je voor een Early Renewal moet betalen, dat is één van de voorwaarden. De prijzen zijn daarnaast op dit moment dusdanig scherp dat we hier geen onderscheid in bieden tussen vaste en nieuwe klanten. We vinden dat iedereen een scherpe deal moet krijgen, dus vandaar dat de prijzen gelijk zijn.

Hopelijk heb ik je zo in ieder geval duidelijkheid gegeven en kun je een mooie deal afsluiten! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey ProNikon,

Tof dat je aan een verlenging denkt en aan het kijken bent wat voor jou het beste is!

De prijs van €35,- is op dit moment voor Go Unlimited + 10 GB EU. In Nederland heb je dan onbeperkt snel internet en in de deelnemende landen in de EU de 10 GB. Daar krijg je ook onbeperkt bellen bij, dus dat is een behoorlijke bundel en dus niet echt te vergelijken met jouw huidige abonnement. Go Up (met 10 GB voor Nederland én de EU) kost op dit moment €25,- per maand, inclusief onbeperkt bellen en SMS'en in Nederland en de EU en 120 minuten om te bellen vanuit Nederland naar deelnemende landen in de EU. Ik denk dat daar ergens de verwarring is ontstaan en dat er 2 verschillende dingen door elkaar lopen. Je moet hier dan natuurlijk nog wel het toestel bij rekenen. De kosten zijn dan natuurlijk afhankelijk van het toestel wat je kiest.

De bundels hebben ook zeker kortingen: Go Unlimited kost zonder korting €50,- en Go Up €35,-. Echter gaan daar dan nog de kortingen overheen, voor 12 of 24 maanden, dus ook bij Go zitten gewoon kortingen inbegrepen. 🙂

Het klopt inderdaad dat je voor een Early Renewal moet betalen, dat is één van de voorwaarden. De prijzen zijn daarnaast op dit moment dusdanig scherp dat we hier geen onderscheid in bieden tussen vaste en nieuwe klanten. We vinden dat iedereen een scherpe deal moet krijgen, dus vandaar dat de prijzen gelijk zijn.

Hopelijk heb ik je zo in ieder geval duidelijkheid gegeven en kun je een mooie deal afsluiten! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Nou, eigenlijk niet.
Ik heb het over de bundel van 25 euro met 10GB internet in Nederland/EU!
Ik heb nu een bundel van 18,51 euro en 20GB internet + gratis onbeperkt muziek, vanaf januari bij verlenging betaal ik voor 10GB 25 euro.
De stel samen en stel bij abonnementen zijn veel goedkoper, punt.
Aangaande de early renewal, top dat ze er zijn maar waarom zou een pre-order binnen de abonnementstermijn moeten liggen als iemand op de dag voor uitlevering van een nieuw toestel mag verlengen?
In mijn geval praten we over 6 dagen tussen pre-order en mogen verlengen, dan zou er uit coulance en waardering voor de klant toch een oogje dicht geknepen kunnen worden en bij een periode van een week tussen pre order en de termijn om te mogen verlengen? Immers ik pre-order het toestel, maar wie garandeert mij dat ik het toestel ook krijg op de dag van uitlevering, daarnaast komt het toestel na dat ik mag verlengen op de markt.
Daarnaast heb ik nu besteld via Belsimpel, ik heb daar gekozen voor de iPhone 8 64GB zwart ( 31 euro per maand ) daarbij heb ik 10GB NL/EU + onbeperkt bellen/sms'en voor 20 euro en bij jullie betaal ik in totaal 56,00 voor exact hetzelfde pakket terwijl ik via Belsimpel 51 euro per maand kwijt ben. Hoe is het mogelijk dat een extern bedrijf goedkoper is dan T-Mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hi ProNikon,

Het kan zo zijn dat je in jouw geval met een Stel Samen & Stel Bij abonnement iets minder betaalt voor een databundel, maar het Go abonnement is een ander prijsplan en dus hanteren wij andere tarieven. Met Go Up (met 10 GB voor Nederland én de EU) kun je ook onbeperkt bellen en SMS'en in Nederland en de EU en 120 minuten om te bellen vanuit Nederland naar de EU. Dat zijn extra voordelen die dit abonnement biedt. Daarnaast kun je met een Go abonnement €5 factuurkorting krijgen als je een T-Mobile Samen groep aanmaakt. Dat is €2,50 meer dan bij Stel Samen & Stel Bij.

Het kan voorkomen dat een externe partij tijdelijk lagere prijzen hanteert dan wij. Elke partij is namelijk vrij om zelf acties te introduceren, ook wij. Dit betekent dat wij soms voordeliger zijn met hetzelfde abonnement en toestel en dat soms een externe partij voordeliger is.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer