Beantwoord

Uniek aanbod sms, maar nooit gebeld door medewerker

• 8 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 517 Bekeken

'Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen! Deze week willen we je er alles over vertellen. Neem je op?? We bellen met een anoniem nummer. Groeten, T-Mobile.'

Dit bericht kreeg ik op 24 juli... Daarna nooit meer wat van gehoord.

Wel word ik geregeld gebeld door een anoniem nummer, maar als ik die opneem hoor ik helemaal niks en hang ik weer op. Zijn jullie dat geweest of heb ik een stalker?? Ik moet zeggen dat er een mooie ironie zou zitten in een telecomprovider die geen verbinding tot stand kan krijgen, maar al met al heb ik het 'aanbod dat je niet wilt missen' tot nu toe wel gemist. Ook heb ik geen e-mails of voicemails gehad.

Ik ben nog steeds erg nieuwsgierig naar het aanbod. Hopelijk is het dit keer wel meer de 'de aanbieding is dat u geen aansluitkosten hoeft te betalen, maar verder is het de normale prijs' van een paar jaar geleden, want tot op de dag van vandaag snap ik niet dat het een aanbieding is voor bestaande klanten om geen aansluitkosten te betalen... Mocht het deze keer iets beters zijn blijf het dan vooral proberen!!
icon

Beste antwoord door Issam 9 oktober 2018, 10:55

Hoi hoi Ellessedil,

24 juli.. dat is inmiddels een poosje geleden. Je zou al wat van ons moeten hebben gehoord. Goed dat je dit aangeeft bij ons, ik ga gelijk voor je gaan kijken of onze collega's je hebben geprobeerd te bellen.

In het systeem zie ik dat onze collega's je op 24 juli zelf al hebben geprobeerd te bellen en halverwege september 1x. Waren dit ook de momenten waarop je door een onbekend nummer gebeld bent? Je hebt op dit moment de mogelijkheid om te vernieuwen, dus kan je het aanbod op onze website alvast bekijken en indien je een aanbod op maat wil kan je bellen met één van onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen. Dit kan via het gratis nummer: 0800-8104. Ze helpen je graag verder!

Ook wij staan voor je klaar, dus als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Ellessedil,

24 juli.. dat is inmiddels een poosje geleden. Je zou al wat van ons moeten hebben gehoord. Goed dat je dit aangeeft bij ons, ik ga gelijk voor je gaan kijken of onze collega's je hebben geprobeerd te bellen.

In het systeem zie ik dat onze collega's je op 24 juli zelf al hebben geprobeerd te bellen en halverwege september 1x. Waren dit ook de momenten waarop je door een onbekend nummer gebeld bent? Je hebt op dit moment de mogelijkheid om te vernieuwen, dus kan je het aanbod op onze website alvast bekijken en indien je een aanbod op maat wil kan je bellen met één van onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen. Dit kan via het gratis nummer: 0800-8104. Ze helpen je graag verder!

Ook wij staan voor je klaar, dus als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer