Beantwoord

Uniek aanbod via sms

• 16 december 2017
  • 59 reacties
  • 4662 Bekeken

Reputatie 1
Zijn er meer van jullie die een SMS hebben ontvangen hebben van T-Mobile ,met de tekst
"Speciaal voor jou hebben wij een uniek aanbod dat je niet wilt missen! Al nieuwsgierig? Deze week bellen we je en vertellen we je alles"
Ik ben erg nieuwsgierig weet iemand wat het aanbod is?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 december 2017, 11:51

Hi Richard,

Ik kan je niet vertellen wat het aanbod wordt, maar onze collega's van de verkoopafdeling gaan je bellen en wie weet verrassen ze je wel! :8

Ik wens je alvast hele fijne feestdagen!
Bekijk origineel

59 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Ik kan je niet vertellen wat het aanbod wordt, maar onze collega's van de verkoopafdeling gaan je bellen en wie weet verrassen ze je wel! :8

Reputatie 1
Ze kunnen me alleen blij maken met een blauwe Huawei Mate 10 Pro, en die hebben jullie niet :D
Ik heb nu nog lekker een GO 17.1 abonnement en die ruil ik voorlopig niet in. Lekker onbeperkt Data in de EU 😃 ipv 10gb in de EU. Ik hou jullie op de hoogte over het aanbod. Maar een mooier aanbod dan ik heb gehad tijdens de migratie van Vodafone naar T-Mobile, waarbij T-Mobile mijn half jaar oude Abonnement met Samsung 7Edge afkocht zal het vast niet worden.
Reputatie 1
Hi Richard,

Maar bellen doen ze ook niet 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Sorry voor het lange wachten op het aanbod! Ik heb het voor je doorgezet naar de afdeling die hier over gaat en zij gaan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
Reputatie 1
Ik denk dat ze ook doorhebben dat er geen betere deal voor mij beschikbaar is. Ze hebben n.l nog niet gebeld.:D
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Ik heb gelijk gevraagd hoe het komt dat je nog steeds niet was gebeld. Mijn collega gaf aan dat hij het meerdere keren had geprobeerd, maar je niet te pakken kreeg. Hij heeft het zojuist nogmaals geprobeerd en kreeg gelijk jouw voicemail. Ben je op het moment niet bereikbaar? Is er een beter tijdstip? Houd er overigens rekening mee dat er met een onbekend nummer wordt gebeld, dan weet je dat het mijn collega is!
Reputatie 1
Als er met een privé nummer gebeld wordt zie ik deze niet, deze blokkeer ik standaard. Anders zou ik het niet weten. Mijn voicemail staat ook niet aan. Ik ben altijd via WhatsApp, mail of Twitter te benaderen.
Reputatie 1
Inmiddels staat hij niet meer op privé nummer blokkade.
Reputatie 1
Misschien kan er na 16:00 nog een poging worden ondernomen. Dan ben ik wel in de gelegenheid om op te nemen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Dan ligt het daar dus aan dat je nog niet gebeld bent, oorzaak gevonden! 😉 Mijn collega probeert het na 16 uur nog een keer. Nu moet het toch echt goed gaan komen!
Reputatie 1
😂 😂 Jazeker nu zal het wel goed komen. Nu maar hopen dat de aanbieding ook echt een aanbieding is. Anders was alle moeite voor niks.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Volgens mij is het helemaal goed gekomen? 😃
Reputatie 1
Klopt, was een super aanbieding die ik niet kon laten schieten. Ik zal hier maar niet neerzetten wat ik heb gekregen, anders willen alle klanten dit:D
Reputatie 7
Badge +20
Haha, goed te lezen, Richard! Het was dan ook een bijzonder aanbod! 😉
Reputatie 1
Ik zie alleen dat ik nu ineens Altijd Extra Veilig Online moet betalen. kunnen jullie dit laten verwijderen. Dit wil ik nl helemaal niet. Ik heb Bitdefender dus heb "Altijd Extra Veilig Online" niet nodig. en veel te duur ivht.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Dat heb ik dan nu ook voor je verwijderd. Beetje zonde om te betalen voor iets wat je al hebt! 😉
Reputatie 1
Geweldig, dit is de eerste mobiele provider waar ik echt niks slechts over kan bedenken. 🤣
Mag ik ook eindelijk na tien jaar bij T mobile een keer gebeld worden met leuke aanbiedingen?
Reputatie 1
Misschien is dit wat?
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-unlimited-voordeel-voor-huishoudens-297087
Reputatie 6
Badge +17
Hey Anggelo,

Gaaf dat je al 10 jaar klant bent bij ons. We behouden je natuurlijk graag als klant en doen je daarom graag een goed aanbod. Heb je de link gezien die Richard heeft gedeeld? Mocht dat wat voor jou zijn dan is het verstandig om nog eventjes te wachten met vernieuwen. Wil je liever direct vernieuwen met de huidige prijsplannen en voorwaarden, dan kan je gratis bellen naar het nummer 0800-8104 wanneer het jou uit komt. Onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen helpen je graag verder!

Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gelijk weten. 🙂
Ik heb 20 maart 2018 ook deze sms gehad maar tot nu toe nog niet gebeld. Jammer dat ze nog niet gebeld hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martin,

Dat laat inderdaad vrij lang op zich wachten! Ik heb dit direct naar de verantwoordelijke afdeling doorgezet, zodat er alsnog zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen. Houd er rekening mee dat er met een anoniem nummer wordt gebeld, dan weet je dat wij het zijn! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martin,

Zo te zien is het ondertussen gelukt om mijn collega te spreken! 😃
Ook ik ben helaas nog niet gebeld na het ontvangen van dit berichtje, maar na al deze reacties te lezen toch erg benieuwd geworden. Ook bij mij is de week wachttijd ruim verstreken. Zou mooi zijn als ik het te horen kreeg! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi reindertje,

Ik ga er voor zorgen dat je alsnog gebeld wordt met een mooi aanbod! Zou je mij in een privébericht je klantnummer, adres, geboortedatum en e-mail adres willen sturen in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat je gebeld wordt door één van onze collega's. 🙂

Reageer