Beantwoord

Uniek aanbod via sms

• 16 december 2017
  • 59 reacties
  • 4662 Bekeken

Toon eerste reactie

59 reacties

Ik kreeg vandaag ook zo'n sms en ben zeer benieuwd
Reputatie 4
Badge +13
Hey Hend212,

Kun je nou niet wachten op het aanbod, of vind je het fijner om zelf - op een moment waarop het jou het beste uitkomt - te bellen. Dan kun je altijd bellen naar 0800-8104, hierdoor krijg je meteen een sales-collega aan de lijn!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten! 😃
beste Bas,

Ik heb vorige week zaterdag zelf gebeld met 0800-8104 omdat ik binnenkort de sim only van mijn zoon moet verlengen. Ik kreeg een leuk aanbod via de telefoon van de betreffende dame van T-Mobile.
Vanmiddag heb ik terug gebeld en wilde het omzetten in een definitieve verlenging van mijn sim only abonnement.
Ineens kreeg ik te horen dat het aanbod niet mogelijk was.
Er werd gevraagd met wie ik gesproken had en dat wist ik niet meer dus hield alles op.
Ik moest maar op de site kijken naar de prijzen en vandaar uit verlengen of anders als het niet anders kon overstappen naar een andere provider want dat zou de telefonist ook doen als het elders goedkoper was. Overstappen wil ik eigenlijk niet omdat ik tevreden ben.
Erg jammer dit, ik ben al jaren bij T-Mobile en heb 3 sim only abonnementen en altijd tevreden geweest.

Mvg, W
Reputatie 7
Badge +20
@WMM

Je hebt ook al eerder een topic aangemaakt en daar reactie op ontvangen. Je kunt daar verder reageren op mijn collega.
Zeer bijzonder.. ook ik heb een sms gehad met de mededeling dat er een interessant aanbod is dat ik niet moet missen.. Gezien ik een Ziggo abonnement heb, is de rode concurrent behoorlijk aantrekkelijk en overweeg ik een overstap, maar als trouwe en tevreden klant van T-Mobile ben ik buitengewoon benieuwd naar wat T-Mobile me kan bieden. Vanmiddag een anonieme oproep gehad, maar helaas niet op kunnen nemen, dus vanavond teruggebeld naar het eerder genoemde nummer. Door de medewerker werd me in het gesprek vervolgens doodleuk verteld dat er geen aanbieding is of iets, dus dat me niks geboden kan worden. Top actie zeg ik!
Reputatie 4
Badge +13
Hey Wentinkwa,

Dat is natuurlijk een beetje vreemd en lijkt me niet helemaal de bedoeling.. Ik zou je willen vragen om nogmaals te bellen met onze sales afdeling (0800-8104), om de situatie uit te leggen en te vragen of ze met je mee willen kijken. Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar door de nieuwe procedure is het niet meer mogelijk voor ons om terugbel-verzoeken in te plannen. Ik hoop dat jullie er dan alsnog samen uitkomen. Het zou namelijk ontzettend zonde zijn om een trouwe en tevreden klant te zien vertrekken!
Ik ben wel gebeld, maar ik sliep 😫
Reputatie 1
Ik ben wel gebeld, maar ik sliep 😫
Heb je wel heeeeel lang liggen slapen
Reputatie 1
Het kwam allemaal omdat ik zeer veel data in het buitenland had verbruikt, toen het abonnement nog toestond dat onbeperkt in de hele EU nog echt onbeperkt was. Mijn verbruikt lag net als een 1200 andere gebruikers vrij hoog, heel hoog zeg maar. vlgn mij 20 gb of meer. Dat weet ik niet meer , te lang geleden.

Ik heb toen een aanbod gekregen wat ik niet kon weigeren inmiddels betaal ik €10 voor een onbeperkt data abonnement. Verder kreeg ik er een Huawei Mate 10 Pro bij.

Mijn abonnement loopt nu bijna af, ik ga natuurlijk niet van abonnement wisselen. Dan vervalt natuurlijk mijn korting. Al weet ik niet wat T-Mobile gaat doen met mijn Abonnement . Maar er is mij verzekerd, dat als ik niks doe mijn huidige maand bedrag niet zal veranderen.

Reageer