Beantwoord

Unlimited Madness actie

• 15 juni 2017
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

Hoi, ik heb nog een doorlopend contract(tot november 2017), maar wil als jarenlange klant gebruik maken van mobile madness. Hoe kan ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Rosan 15 juni 2017, 09:52

Beste Duende helaas kan je momenteel niet verlengen dit kan max 4 maanden van te voren.
Je zou een Early renewel kunnen overwegen maar let wel het contract wat je aangaat word achter je bestaande geplakt en er zijn kosten a €71 aan verbonden.

Kwa acties weet je nooit wat er komt tijdens het moment dat jij mag verlengen misschien dat gewoon afwachten?
Wat heb je op t oog?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste Duende helaas kan je momenteel niet verlengen dit kan max 4 maanden van te voren.
Je zou een Early renewel kunnen overwegen maar let wel het contract wat je aangaat word achter je bestaande geplakt en er zijn kosten a €71 aan verbonden.

Kwa acties weet je nooit wat er komt tijdens het moment dat jij mag verlengen misschien dat gewoon afwachten?
Wat heb je op t oog?
Hoi, dat is balen. Ik dacht jullie maken voor een T-mobile-mastodont(15 jaar gebruiker) vast wel een uitzondering. Ik wacht nu wel af.
Badge +13
Helaas worden er geen uitzonderingen gemaakt en opzich logisch want iedereen vind zichzelf wel een uitzondering om een bepaalde reden ;)

Ik ben gewoon mede klant maar de afgelopen jaren was er in September ook een actie maand wie weet doen ze dat nu weer en kan jij er ook van profiteren.
Ik zeg niet dat het er komt maar als ik kijk naar afgelopen jaren is er wel een kansje op denk ik.
Ook kunnen aanbiedingen echt per keer erg schelen.

Voor wat voor toestel wil je gaan?
Reputatie 4
Hoi Duende,

Leuk dat je al zolang lid bent van onze magenta familie! :D

Ik kom je ook heel goed nieuws brengen, want ik zie in het systeem dat jij een Sim Only abonnement hebt bij ons. In dat geval kom jij in aanmerking voor Toestel flexibiliteit. Dat betekent dat jij meteen kunt overstappen op een nieuw GO abonnement in combinatie met een toestel. Jouw huidige contract komt dan meteen te vervallen en het nieuwe GO abonnement i.c.m toestel gaat dan direct in! Dat klinkt perfect toch? Ik hoop dat ik je hiermee heel blij kan maken!

Heb je al een leuk toestel op het oog? Je kan direct je slag slaan met Unlimited Madness! Go mad, but choose wisely! 🆒

Als er nog iets is wat je wilt weten of je komt er niet uit, laat het dan gerust weten. Ik sta klaar om je te helpen.
Hoi. Prima. Alleen wil ik geen nieuw toestel. Schaf altijd zakelijk een nieuwe telefoon aan. Dus ben alleen geïnteresseerd in sim only. Groet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Duende,

Ah, dan heeft het inderdaad weinig zin. Maar ik weet zeker dat er tegen de tijd dat je kunt verlengen vast ook leuke acties zijn 🙂

Tot die tijd wil ik je nog even op twee dingen wijzen: ik zie dat je nog geen T-Mobile Extra punten spaart en nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Ik zou het jammer vinden als je deze gave extra's voor onze klanten misloopt! Met T-Mobile Extra spaar je gratis voor leuke uitjes en producten. Via deze pagina kun je je aanmelden. Met T-Mobile Samen kun je met andere T-Mobile klanten een groep maken en vervolgens onbeperkt gratis onderling bellen in Nederland. En daarnaast kun je elke maand kiezen voor een leuk cadeautje, zoals nu 2,50 euro korting. Klinkt goed toch? 🙂 Via deze pagina maak je jouw groep aan. En mocht je niemand kunnen vinden voor jouw groep, dan kun je altijd nog een oproepje doen in dit topic.

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe, geniet van de zon! En als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer