Beantwoord

Upgraden abonnement

Ik heb 2 abonnementen bij T-Mobile waarvan 1 sim only. Die sim only wil ik upgraden met telefoon (dus ik wil meer kopen). Waarom moet ik dan extra bijbetalen (iets van 71 euro). Waarom zou ik dan in vredesnaam een telefoon bij T-mobile kopen? Extra info: ik ben al abonnementhouder sinds T-mobile naar Nederland kwam.
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2019, 14:56

Hey Doris,

Altijd leuk om een trouwe klant te helpen!

Ik heb even met je meegekeken, maar ik zie dat je geregistreerd bent met het andere abonnement, niet met de Sim Only. Ik kan op dit moment enkel algemene informatie geven over de opties.

De kosten waar je naar refereert gaan over een vervroegde verlenging of Early Renewal. Dit is een optie voor lopende contracten waarbij tussentijds toch een nieuwe telefoon bij nodig blijkt (bijvoorbeeld in verband met een defecte telefoon). Voor deze bijzondere verlenging worden eenmalig kosten in rekening gebracht, als administratie- en verwerkingskosten. Je krijgt dan direct een nieuwe telefoon en het contract gaat na jouw huidige abonnement van start.

We hebben ook nog de optie Toestel Flexibiliteit, maar die optie is niet voor alle abonnementen/contracten beschikbaar. Dit kan ik nog voor je controleren, maar dan heb ik nog een aantal gegevens nodig. Stuur mij dan even een privébericht via mijn profiel met telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik dit voor je checken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Doris,

Altijd leuk om een trouwe klant te helpen!

Ik heb even met je meegekeken, maar ik zie dat je geregistreerd bent met het andere abonnement, niet met de Sim Only. Ik kan op dit moment enkel algemene informatie geven over de opties.

De kosten waar je naar refereert gaan over een vervroegde verlenging of Early Renewal. Dit is een optie voor lopende contracten waarbij tussentijds toch een nieuwe telefoon bij nodig blijkt (bijvoorbeeld in verband met een defecte telefoon). Voor deze bijzondere verlenging worden eenmalig kosten in rekening gebracht, als administratie- en verwerkingskosten. Je krijgt dan direct een nieuwe telefoon en het contract gaat na jouw huidige abonnement van start.

We hebben ook nog de optie Toestel Flexibiliteit, maar die optie is niet voor alle abonnementen/contracten beschikbaar. Dit kan ik nog voor je controleren, maar dan heb ik nog een aantal gegevens nodig. Stuur mij dan even een privébericht via mijn profiel met telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik dit voor je checken!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @dorisdekker ,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens!

Jij hebt het abonnement Basis Sim en hier zit Toestel Flexibiliteit niet bij. In dit geval kun je dus kiezen voor de vervroegde verlenging, maar dan moet je dus erg lang met het toestel doen. Het abonnement wordt dan na jouw huidige abonnement gestart, dus dan loopt jouw contract tot juni 2021 of 2022. Wellicht is de aanschaf van een los toestel hierin een betere optie. Februari volgend jaar kun je dan weer regulier verlengen en dan hoef je dus minder lang met het toestel te doen wat je nu zou aanschaffen.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!
Reputatie 3
Als ik het goed heb, gaat upgraden van je telefoonabonnement bij T-Mobile pas in na afloop van je huidige abonnement. Dit in tegenstelling tot bij Tele2, waar het nieuwe abonnement per direct ingaat.
(heb ik zelf ondervonden met SIM Only: dat ging dus niet over de kosten van een nieuwe telefoon)

Reageer