Beantwoord

Van abonnement naar sim only abonnement annuleren

• 7 juli 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Ik wil mijn verlenging (van abonnement naar sim only abonnement) annuleren.
dit kan alleen als je een mail hebt gehad van AMP logistic werd mij verteld aan de telefoon.
Ik zit nu al langer dan een maand te wachten op deze mail, maar ik krijg er geen.
Volgens de verkoper die mij over heeft gehaald door te vertellen dat als ik het echt niet wilde, omdat ik twijfelde, zou ik zo de verlenging weer kunnen annuleren .... nou niet dus....
Ik wil mijn abonnement niet verlengen..... hoe krijg ik dit voor elkaar?
icon

Beste antwoord door David 8 juli 2017, 12:03

HI Idaidaida,

Dat is spijtig om te lezen! Zou je kunnen aangeven waarom je zou willen annuleren, misschien kunnen wij nog iets voor je doen?

Ik heb even gekeken, maar zie dat het abonnement al op 30 mei is afgesloten. Dit is al meer dan 5 weken geleden en je hebt 14 dagen de tijd om je te bedenken. Ik begrijp dat je op een e-mail wachtte, maar 5 weken is wel erg ruim buiten de 14 dagen en daarom is de order niet te annuleren. Ik hoop daarom ook dat wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, zodat je niet ontevreden bent over de verlenging.

Laat het dus gerust weten als wij je ergens bij kunnen helpen, we zitten er klaar voor!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
HI Idaidaida,

Dat is spijtig om te lezen! Zou je kunnen aangeven waarom je zou willen annuleren, misschien kunnen wij nog iets voor je doen?

Ik heb even gekeken, maar zie dat het abonnement al op 30 mei is afgesloten. Dit is al meer dan 5 weken geleden en je hebt 14 dagen de tijd om je te bedenken. Ik begrijp dat je op een e-mail wachtte, maar 5 weken is wel erg ruim buiten de 14 dagen en daarom is de order niet te annuleren. Ik hoop daarom ook dat wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, zodat je niet ontevreden bent over de verlenging.

Laat het dus gerust weten als wij je ergens bij kunnen helpen, we zitten er klaar voor!

Reageer