Beantwoord

Van i150 naar unlimited

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

56 reacties

Ik heb een proef abbo bij Tele2 afgesloten. (kan je per maand opzeggen) en bevalt goed. Hebben ook voice over LTE en ook Unlimited. Nog even paar dagen goed testen en stap ik denk ik over ... Ben ik ook nog 10 per maand voordeliger en inclusief Zwitserland roaming.
Reputatie 1
De keuze is gemaakt, ook ik ga t-mobile verlaten om deze kwestie.
Tele2 heeft er weer een trouwe klant bij, ik kijk er naar uit om die duizenden euros die ik bij t-mobile niet meer zal besteden uit te geven aan een provider die wel trouwe klanten wardeerd.

Iedereen unlimited bellen & data voor minder dan het abbo bij t-mobile kost.

Hoezo dan?, nou gewoon doen dan krijg je meer voor je geld.
Vooruitzicht bij T-mobile is alleen de stress van aflopen i150 in 2018, daar heb ik geen zin in.
Ze hebben het verpest adios t-mobile na 11 jaar.
Hoi,

2 vragen:

a) een aantal maanden gelden gevraagd op basis van welk artikel in de voorwaarden dat jullie dit willen omzetten. Daar is tot op heden niet op geantwoord. Via deze weg het verzoek om binnen 14 dagen hier een reactie op te geven met een explicite verzwijging van artikel nummer en datum van de gebruikte (algemene-)algemene voorwaarden.

b) Verder geconstateerd dat de bandbreedte bij een gebruik van boven de 2 GB / maand niet meer terug gezet wordt naar de oorspronkelijke i150 afspraken. Blijft dat zo?

Mijn gegevens zijn bij jullie bekend.

Groet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi TMobber,

Om antwoord op jouw vragen te geven:

a) Dit is opgenomen in onze algemene voorwaarden, onder punt 7. Dit zijn al nieuwere voorwaarden, maar deze zijn in principe altijd vergelijkbaar geweest met oudere algemene voorwaarden;
b) Er is aan de i150-abonnementen niets veranderd, ook niet het internetten op lagere snelheid. Heb je dit vaker ervaren of was het eenmalig? Start anders voor de zekerheid even je toestel de volgende keer opnieuw op en laat ons dan weten of het weer gebeurt.

Mochten er nog vragen zijn, laat het ons weten!
Ik heb bezwaar aangegeven (per aangetekende brief).
En heb ook nog gereageerd via e-mail maar daar is nog steeds geen reactie op gekomen.

Het lijkt me nu het best dat ik de geschillencommissie ga inschakelen omdat t-mobile die niet mag.

Uitspraken en procedure zijn te vinden via:
https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/uitsprakenoverzicht/#zoeken
Reputatie 7
Badge +19
[Update 26 maart 2018]

Hi eventuele lezers,

Ondertussen is de volgende fase van deze omzetting van start gegaan en de eerste klanten (wie dit betreft) zullen hier bericht over krijgen. Dit gebeurt op verschillende momenten. Je vindt alle informatie in deze FAQ en daar kun je eventuele vragen ook stellen.

Aangezien er een algemeen topic is over dit onderwerp gaat dit topic op slot.