Beantwoord

van prepaid lebara naar abonnement t mobile

• 1 december 2019
  • 4 reacties
  • 328 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, maandag 2 dec krijg ik de telefoon in ontvangst, nummerb is aangevraagd en goedgekeurd. Maar, in het smsje van goedkeuring nummer behoud staat de datum 2 december, op mobiel.nl staat als ingangsdatum van het abonnement 16 december..

Betekend dit dat ik straks 14 dagen niet te bereiken ben? 

Of moet ik morgen de ingangsdatum nummer behoud wijzigen naar 16 december?

icon

Beste antwoord door David 1 december 2019, 16:03

Hoi @KanD,

Van harte welkom bij de club! :sunglasses:

Ik wil graag voor je nagaan wat er precies op dit moment wordt geregeld en wanneer alles daadwerkelijk van start gaat. Zou je mij via een privébericht via mijn profiel jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik voor je kijken wat er gebeurt met jouw aanvraag.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @KanD 

Waarom gaat je abbonement pas in op 16 december als je van prepaid komt en je al een bevestiging van je nummerbehoud hebt?

Je zou het bij mobiel.nl even na kunnen vragen.

Ja volgens mobiel.nl staat er ingangsdatum 16 december. 

Maar via t mobile confirmatie nummer behoud staat er 2 december. Vandaar ik in de war ben.

Dit is mijn 1e abonnement in 8 jaar tijd, dus ben er allemaal niet meer zo mee bekend.

Ik hoop stiekem dat vanaf morgen het abonnement ingaat

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @KanD,

Van harte welkom bij de club! :sunglasses:

Ik wil graag voor je nagaan wat er precies op dit moment wordt geregeld en wanneer alles daadwerkelijk van start gaat. Zou je mij via een privébericht via mijn profiel jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik voor je kijken wat er gebeurt met jouw aanvraag.

Privé bericht verstuurd! Dank je wel!

Reageer