Beantwoord

Van PrePaid naar abonnement

• 30 mei 2018
  • 1 reactie
  • 935 Bekeken

Ik wil graag een abonnement afsluiten ipv prepaid en een nieuwe simkaart omdat die van mij te oud (dus te groot) is maar ik zou wel mijn eigen nummer willen behouden. Mijn vraag is: krijg ik een nieuwe simkaart wanneer ik online een sim-only abonnement afsluit en wanneer ik kies voor de optie om mijn nummer te behouden?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2018, 12:04

Hi Trijntje,

Wat leuk dat je voor een abonnement wilt gaan! Weet je al welk abonnement je gaat kiezen? Je kan bij ons PrePaid heel eenvoudig omzetten naar een abonnement. Als je dit zo snel mogelijk geregeld wilt hebben dan kun je dit het beste in een T-Mobile Shop regelen. Je ontvangt ook nog eens de volgende voordelen als je het in een T-Mobile Shop regelt:
  • Je behoudt je eigen mobiele nummer
  • Je betaalt geen aansluitkosten
  • Je krijgt je PrePaid-tegoed tot € 20,- als korting terug op je eerste factuur

Je kan ook online een overstap regelen, maar dan kan het langer duren (ongeveer 2 weken) voordat je overstap is verwerkt. Je kan er meer over lezen op deze pagina.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Trijntje,

Wat leuk dat je voor een abonnement wilt gaan! Weet je al welk abonnement je gaat kiezen? Je kan bij ons PrePaid heel eenvoudig omzetten naar een abonnement. Als je dit zo snel mogelijk geregeld wilt hebben dan kun je dit het beste in een T-Mobile Shop regelen. Je ontvangt ook nog eens de volgende voordelen als je het in een T-Mobile Shop regelt:
  • Je behoudt je eigen mobiele nummer
  • Je betaalt geen aansluitkosten
  • Je krijgt je PrePaid-tegoed tot € 20,- als korting terug op je eerste factuur

Je kan ook online een overstap regelen, maar dan kan het langer duren (ongeveer 2 weken) voordat je overstap is verwerkt. Je kan er meer over lezen op deze pagina.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer