Beantwoord

Van prepaid naar een abonnement?

  • 3 april 2018
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 2
Jammer dat T-Mobile de jarenlange (vanaf dag 1) vaste klant niet tegemoet komt. Overstappen van prepaid naar abonnement is gelijke prijs betalen als de nieuwe klant afgezien de aansluitkosten. Blijkbaar is klantenbinding niet zo belangrijk. Jammer. Ik wilde dit toch even melden.
icon

Beste antwoord door Folkert 3 april 2018, 11:59

Dat is bij de meeste providers zo. Je hebt natuurlijk goedkopere aanbieders dan T-Mobile, de prijsvechters, maar dan moet je maar afwachten wat je krijgt.
Ik heb ooit voor mijn kinderen Hollands Nieuwe gehad, nooit problemen op zich maar de netto netwerksnelheid was om te huilen, zelfs nadat ze 4G aanboden. Toen ik hun abonnementen omzette naar Tele2 vloog de snelheid omhoog. Tele2 is niks voor mij want ik ben een kleinverbruiker.

Ik zit nu ruim 2 jaar bij T-Mobile en in die tijd slechts 1x een landelijke netwerkstoring van een paar uur gehad voor 4G data waar ik gratis 500 Mb data als compensatie voor kreeg. Verbruik gegevens, rekeningen enz. kloppen altijd. Klantenservice (chat) snel bereikbaar. Prima dekking, ook in gebouwen al is dat een enkele keer 3G (H+) maar dat heb je overal.

Kritiek heb ik ook wel eens hoor, vroeger had ik een 50 minuten bundel waar ik genoeg aan had, nu moet ik 150 minuten minimaal kiezen. Dat laat ik ze ook eerlijk weten als ik er niet blij mee ben.
Voorheen Simyo gehad, ook prima maar de bundelprijzen stegen vrij snel bij een maandelijks opzegbaar abonnement. En bij Tele2 kun je ook maandelijks wijzigen/opzeggen maar daar zie je de bundelprijzen ook af en toe stiekum stijgen.

Kortom het is overal wat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dankjewel. Zeker overal wat. Toch is mijn ervaring dat er bij anderen nog wat te onderhandelen valt als eventuele nieuwe klant. Ik heb geleerd in mijn werk dat je vaste klanten moet koesteren. Een stellig gegeven. Zij brengen potentiële tevreden nieuwe klanten mee. TM had bijvoorbeeld die €2,50 die ze aanbieden als extra voordeel kunnen aanbieden. Ik vond het toch een beetje een tegenvaller. Vr. gr!:D
Reputatie 7
Badge +18
Dat is bij de meeste providers zo. Je hebt natuurlijk goedkopere aanbieders dan T-Mobile, de prijsvechters, maar dan moet je maar afwachten wat je krijgt.
Ik heb ooit voor mijn kinderen Hollands Nieuwe gehad, nooit problemen op zich maar de netto netwerksnelheid was om te huilen, zelfs nadat ze 4G aanboden. Toen ik hun abonnementen omzette naar Tele2 vloog de snelheid omhoog. Tele2 is niks voor mij want ik ben een kleinverbruiker.

Ik zit nu ruim 2 jaar bij T-Mobile en in die tijd slechts 1x een landelijke netwerkstoring van een paar uur gehad voor 4G data waar ik gratis 500 Mb data als compensatie voor kreeg. Verbruik gegevens, rekeningen enz. kloppen altijd. Klantenservice (chat) snel bereikbaar. Prima dekking, ook in gebouwen al is dat een enkele keer 3G (H+) maar dat heb je overal.

Kritiek heb ik ook wel eens hoor, vroeger had ik een 50 minuten bundel waar ik genoeg aan had, nu moet ik 150 minuten minimaal kiezen. Dat laat ik ze ook eerlijk weten als ik er niet blij mee ben.
Voorheen Simyo gehad, ook prima maar de bundelprijzen stegen vrij snel bij een maandelijks opzegbaar abonnement. En bij Tele2 kun je ook maandelijks wijzigen/opzeggen maar daar zie je de bundelprijzen ook af en toe stiekum stijgen.

Kortom het is overal wat.

Reageer