Beantwoord

Van Sim Only naar abonnement met Samsung S8+

• 30 maart 2017
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb nu een Sim-Only met het volgende
Unliminited GO UP met Sim-only en ik heb gehoord dat ik elk moment een smartphone kan bij stellen en nu wil ik de Samsung Galaxy S8+ Zwart bestellen. Ik ga dan naar de 5GB bundel 2 jaar voor €49,50,- per maand en ik heb ook nog eens €2,50 korting voor samen klopt dat?

Kan ik op deze manier bestellen of niet? ik moet nog eens €104 bijtalen zie ik staan
icon

Beste antwoord door fluxsystem 30 maart 2017, 01:18

Hi Betavus1980.

Je kan zeker een toestel bij je sim only nemen, dit heet toestelflexibiliteit.

Zoals ik het begrijp is dat er bij de S8+ wel een bijbetaling zit, anders zal je abonnement wel heel hoog worden. De T-Mobile Samen korting van 2,50 euro blijft staan.

Om het beste geholpen te worden met toestelflexibiliteit, is het handig om te wachten op de moderators of te bellen. Zelf heb ik dit in de winkel gedaan, omdat het één en ander aangepast moest worden.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag

Fijne nacht

- Diego
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Betavus1980.

Je kan zeker een toestel bij je sim only nemen, dit heet toestelflexibiliteit.

Zoals ik het begrijp is dat er bij de S8+ wel een bijbetaling zit, anders zal je abonnement wel heel hoog worden. De T-Mobile Samen korting van 2,50 euro blijft staan.

Om het beste geholpen te worden met toestelflexibiliteit, is het handig om te wachten op de moderators of te bellen. Zelf heb ik dit in de winkel gedaan, omdat het één en ander aangepast moest worden.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag

Fijne nacht

- Diego
Reputatie 1
Kan ik het online bestellen al nu? ik sta op het moment te bevestigen? of moet ik hiervoor speciaal bellen of winkel?

Ik ga naar 5GB is dat geen probleem voor €49,50 per maand? Omdat ik nu 10GB heb wordt dit voor mij op 16 april omgezet in 5GB?

Samsung Galaxy S8+ Zwart
Direct te voldoen € 104,24 Totaal maandelijkse kosten € 49,50 (2 jaar) en krijg ik een nieuwe eind datum omdat ik lees dat de datum niet veranderd?
Reputatie 4
Badge +6
Het is even handig om te wachten, zelf ben ik geen medewerker, maar wacht tot de ochtend.

Want dan krijg je wel een antwoord van de moderators.

Zal zonde zijn als je een nieuwe contract afsluit.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Batavus1980,

Wat leuk dat je een abonnement wilt nemen met de Samsung S8+! Mooi toestel he? 😃

Ik zie dat Fluxsystem je al een stuk op weg heeft geholpen (dankjewel!). Je kunt gewoon online de overstap maken van Sim Only naar abonnement met toestel. Als je inlogt op jouw My T-Mobile zie je bovenaan onderstaande banner.

Als je daarop klikt kun je gelijk jouw toestel met abonnement uitkiezen. Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, zal jouw nieuwe abonnement ingaan. Jouw Sim Only contract wordt op dat moment als het ware verscheurd. Je gaat meteen een nieuwe contractperiode in, in jouw geval dus van 24 maanden.

Weet je zo voldoende? Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! Laat je weten hoe 'ie bevalt?

Reageer