Vraag

Vanaf 23-01-2015 bezig met verlenging en het lukt niet! slechte service!

Reputatie 2
Ben al vanaf 23-01-2015 bezig om mijn abbonement te verlengen en denk dat ik beter een andere provider kan nemen wat de service is waardeloos. 1e bestelling ging goed maar wilde 1 werkdag daarna mijn toestel wijzigen voor een iphone 6+ ipv de normale 6. Dit was mogelijk maar alleen met de nieuwe abbonementen (duurder). Belachelijk want wilde geen nieuwe aanvraag alleen een wijziging. Ik zeg nou prima doe maar. T-Mobile ja we halen hem eruit maar kunnen pas na 24 uur een nieuwe order plaatsen (dat was niet verteld) maar oke. Volgende dag bellen, T-Mobile sorry kan 48 uur duren. Volgende dag bellen, T-Mobile sorry uw order zit vast in HET systeeem we gaan het oplossen en maken een support ticket aan voor de netwerk groep en bellen u terug. Niet teruggebeld. 2 dagen later bellen, T-Mobile Ja sorry hij zit nog steeds vast maar we gaan het even snel regelen. Zondag was ik in het centrum dus langs T-Mobile winkel... T-Mobile, mooi hij is eruit dit is het laatste toestel. Oh, krijg een foutmelding maar weet je wat ik bel maandag is het meteen geregeld en kan je hem ophalen in de middag. Niks gehoord. Volgende dag gebeld, ja meneer hij zit nog vast maar ik vul een formulier in met de bestelling krijg je vanmiddag een bevestiging en dan komt het goed. Geen bevestiging gehad en is nu dinsdag, gebeld wederom. T-Mobile, sorry maar de bestelling zoals mijn collega hem geplaatst heeft kan niet, wilt u hem dan voor een hoger bedrag wel nemen? ik word gek dit is waanzin. T-Mobile, Zet u wel even door dan kan het afgerond worden. Helaas meneer maar hij zit nog steeds vast en kan niks voor u bestellen, kan wel een update geven vrijdag!! dan zijn we 2 weken verder!! 1 Grote grap dit! wat een bedrijf en wat een waardeloze service!!!!!

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Mangahuisman wat rot dat alles mis gaat.
Jij noemt dat die eerste aanvraag 23/1 nog een oude abonnement was maar ook dat was al een nieuwe versie de oude abonnement versies werden verkocht tm 18/1.
Dus het prijs verschil zit echt in het duurdere toetel wat je gekozen heb.
Verder is wat jij denkt een simpele wijziging dus niet mogelijk want er moeten meerdere dingen veranderen.
Vandaar dat de gehele bestelling geannuleerd moet worden dat lijkt omslachtig maar het is helaas niet anders.
Wel onwijs balen dat nu ook nog de bestelling vast staat in het systeem hopelijk is alles nu gauw geregeld!

Hou er verder rekening mee dat dit een klanten forum en dat moderators later pas bijspringen.
Topics worden op volgorde binnen komst opgepakt wat gemiddeld inhoud dat het 24/48 duurt voordat dat gebeurt.
De verlening is nog steeds perfect verlopen toppie
Reputatie 2
Er is nog steeds niks gedaan, de oude staat niet meer in het systeem en er kan geen nieuwe aangevraagd worden. Er is niks opgelost en vrijdag bellen ze over de status. Maar zoals gewoonlijk neem ik al aan dat ik niet gebeld zal worden (meerdere keren voor niks zitten wachten). Heb vorige week wel iemand van sales aan de lijn gehad die mij wel begreep en een handmatige order zou doen. Nieuwe abbonement zelfde korting wel een duurder toestel uiteraard wat mij logisch lijkt. De medewerker die ik de dag daarna sprak en dat staat ook in jullie systeem begreep daar niks van en vertelde dat dat niet mogelijk was.... Het is 1 grote grap geworden.
Reputatie 2
Zal het binnen een maand lukken Rosan1? om een toestel te wijzigen van een verlenging?
Reputatie 6
Badge +13
Dat moet toch wel?!
Het is gelukkig iets wat niet vaak gebeurd waardoor niet iedereen even veel kaas van zo n case heeft gegeten.
Iets wat vaak gebeurt daar zijn vast stappen plannen/protocollen voor maar iets wat meer niet dan wel gebeurd vraagt ook weer om andere oplossingen.

Topics worden op volgorde binnen komst opgepakt en elke keer dat er wat geplaatst word is de laatste reactie in een topic kort geleden.
Daardoor kan ondanks dat een topic enkele dagen oud is er doorheen glippen.
Ik zal deze even volgen en wanneer het lijkt fout te gaan trek ik een moderator aan zijn of haar jasje zodat ze dit topic op kunnen pakken.

Maar 1 ding weet ik bijna zeker en dat is dat de moderators hier veel kunnen regelen en oplossen dus de oplossing is vast nabij al de weg ervan niet een volgens het boekje en is het zeker een verbeter punt!

Reageer