Ben al vanaf 23-01-2015 bezig om mijn abbonement te verlengen en denk dat ik beter een andere provider kan nemen wat de service is waardeloos. 1e bestelling ging goed maar wilde 1 werkdag daarna mijn toestel wijzigen voor een iphone 6+ ipv de normale 6. Dit was mogelijk maar alleen met de nieuwe abbonementen (duurder). Belachelijk want wilde geen nieuwe aanvraag alleen een wijziging. Ik zeg nou prima doe maar. T-Mobile ja we halen hem eruit maar kunnen pas na 24 uur een nieuwe order plaatsen (dat was niet verteld) maar oke. Volgende dag bellen, T-Mobile sorry kan 48 uur duren. Volgende dag bellen, T-Mobile sorry uw order zit vast in HET systeeem we gaan het oplossen en maken een support ticket aan voor de netwerk groep en bellen u terug. Niet teruggebeld. 2 dagen later bellen, T-Mobile Ja sorry hij zit nog steeds vast maar we gaan het even snel regelen. Zondag was ik in het centrum dus langs T-Mobile winkel... T-Mobile, mooi hij is eruit dit is het laatste toestel. Oh, krijg een foutmelding maar weet je wat ik bel maandag is het meteen geregeld en kan je hem ophalen in de middag. Niks gehoord. Volgende dag gebeld, ja meneer hij zit nog vast maar ik vul een formulier in met de bestelling krijg je vanmiddag een bevestiging en dan komt het goed. Geen bevestiging gehad en is nu dinsdag, gebeld wederom. T-Mobile, sorry maar de bestelling zoals mijn collega hem geplaatst heeft kan niet, wilt u hem dan voor een hoger bedrag wel nemen? ik word gek dit is waanzin. T-Mobile, Zet u wel even door dan kan het afgerond worden. Helaas meneer maar hij zit nog steeds vast en kan niks voor u bestellen, kan wel een update geven vrijdag!! dan zijn we 2 weken verder!! 1 Grote grap dit! wat een bedrijf en wat een waardeloze service!!!!!