Vraag

vaste klant korting bij verlening(loyaliteitskorting)

• 27 maart 2011
  • 10 reacties
  • 1784 Bekeken

waarom geeft t-mobile geen (of maar een schrale) korting bij contract verlening. Ik ben helaas al sinds orange, dutchtone, en nu weer t-mobile klant(8 of 10jaar ofzo), maar eigelijk nooit geen mooie actie gevonden/gekregen. Ik heb me te snel om laten praten en te snel beslissingen genomen tot steeds verlengen. De voorlichting bij instellingen zou ook beter kunnen. Internet aanzetten want we zien dat u veel internet...smsbundels..dit meot je zelf allemaal uitvogelen of in de gaten houden en als je erom vraagt krijg je verschillende adviezen. Je moet de mensen toch te vrede houdend us help ze dan ook en goed. Hou dit in de gaten. Sommige mensen zijn wel a technisch of hebben meer te doen dan rekeningen blijven controleren. Ik kan nu contractverlengen met of zonder nieuwe gsm maar zit er erg aan te twijfelen. Bij Vodafone kan je jaren opbouwen dat je klant bent toch? zou ik mooie actie vinden...

Graag zou ik ook gebeld willen worden voor een mooie actie maar 1 jarig...hopelijk nu wel eens een keer een goede prijs per maand . anders toch maar naar andere provider met betere trouwe klanten service..

met vriendelijke groet

bram

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 2
Oh, ik ben ook wel tevreden hoor, Arie 🙂. Maar het zou wel leuk overkomen als je als vaste klant ook zo benaderd wordt en hiervoor speciale aanbiedingen krijgt aangeboden. Dus niet de "standaard" aanbiedingen via andere adressen, waar Centaur het over heeft, maar gewoon vanuit TM.
Reputatie 6
Badge +9
Andere providers doen ook mee aan deze trend, maar als je rondkijk en elders met T=Mobile gaat verlengen kom je best wel leuke aanbiedingen tegen.
Phonehouse,gsmweb,bellen.nl,studentmobiel,hyves enz enz
Reputatie 6
t mobile kan niet alle mensen tevreden maken ik ben het wel
Reputatie 2
Helemaal mee eens. Je krijgt niets van T-Mobile als je vaste/trouwe klant bent. Dit is op zich bizar als je dit vergelijkt met de mogelijkheden bij andere providers.
Ja, je krijgt die spaarpunten, maar dat zijn toch vaak dingen waar je eigenlijk niet op zit te wachten. En je krijgt heel soms wel eens een kado'tje (voor bijv. je verjaardag), maar dat zijn al helemaal dingen die je niet wilt (een slinger, plastic tafellaken, opblaasbed (dat je nog zelf op moet halen in de shop)).
Ik ben ook al lid sinds het begin, maar heb me nog nooit speciaal mogen voelen bij TM 😞.
Reputatie 6
je moet wel bedenken dat tmobile dat gratis doet ze zijn het niet verplicht ben1980
Reputatie 6
Badge +9
je kan met je punten in de shop betalen 😉
Reputatie 2
ze zouden korting moeten geven voor trouwe klanten. wat mij een goed systeem lijkt is die spaarpunten die je krijgt door te bellen (en waar je nu maar een paar waardeloze kadootjes voor kunt krijgen) om te kunnen zetten in korting op volgende telefoon en/of contract!
Reputatie 6
er word veel over gesproken de laatste tijd dat het niet klopt dat nieuwe abonnementen minder betalen dan trouwe klanten dus raad ik je aan mee te praten over dit onderwerp in een topic er over het duurd soms wat langer voordat het door drinkt en het gaan veranderen
waar dan?

bij winkels? waarom kan t-mobiledat dan zelf niet aan je aanbieden? ik wil niet hoven te zoeken....dan bedoel ik jusit emt klanditie...ze hebben inderdaa zoals ak zelf toch al gekeken heb...en minder groot aanbod gsm dan andere (online) verkopers met toch t-mobile. hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik toch echt denk ...houdoe t-mobile...te hoge kosten..te slechte service..
Reputatie 6
ik ben ook bijna zolang lid als jouw wat ik doet bij contract verlening is overal kijken naar aanbiedingen en als je goed kijk zijn ze er nog altijd