Vraag

Vaste klant vs. nieuwe klant

• 10 september 2016
  • 30 reacties
  • 804 Bekeken

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ciedric,

Fijn dat je toestel in ieder geval wordt geleverd. Ik begrijp dat het onhandig is om doordeweeks het toestel op school te laten leveren. In dit geval kan je vrouw het toestel niet aannemen, omdat wanneer je bij een verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

Ik heb je even een privébericht gestuurd.
Hoi Hajar,

Zeker fijn, ik had hem eigenlijk volgende week pas verwacht, dus dit komt als een aangename verrassing.

De sms die Issam noemde heeft mij nog niet bereikt. De sms'jes die ik ontvang wanneer een T-mobile medewerker op mijn topic reageert krijg ik wel.

Bedankt voor de uitleg. Ik ging uit van alleen een toestel maar er zit natuurlijk ook een persoonsgebonden abonnement bij.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ciedric,

Wat vreemd dat je een dergelijk sms-bericht nog niet hebt ontvangen. Gelukkig ben je wel op een andere manier op de hoogte gebracht van de mogelijkheid. Je kunt erop vertrouwen dat de nieuwere kortingen worden toegepast als blijkt dat dit voordeliger uitpakt voor jou.

Hoe bevalt het toestel overigens? Ik zie dat de levering zaterdag heeft plaatsgevonden. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het dan even weten. Ik wil je vooral heel veel plezier wensen met het toestel en je nieuwe abonnement.
Hoi Mitch, klopt ik heb het toestel zaterdag ontvangen. Helaas wel bijna een uur buiten het tijdvak.
Het toestel bevalt zoals mijn vorige iPhones ook prima bevielen. Het grootste verschil is dat het interne geluid echt vele malen beter is.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ciedric,

Ah, dat is niet ideaal. Ik vermoed dat de koerier enige vertraging heeft opgelopen. Zei de koerier hier nog iets over? Hopelijk heeft het de pret niet gedrukt. Ik kan zelf nog niet verlengen met een toestel(lees: iPhone 7) dus ik zit voorlopig nog vast aan mijn 6s. Uiteraard meer dan prima. Gaaf dat het geluid beter is. Ik zal erop letten, wanneer ik de iPhone 7 eindelijk ontvang. Ik ben positief jaloers. Nogmaals veel plezier met je toestel en abonnement natuurlijk. Voor vragen weet je ons te vinden.

Als je het leuk vindt kun je je ervaring trouwens ook delen in dit topic!

Reageer