Vraag

Veranderen abonnement

Waarom kan het niet gemakkelijker : Ik heb een sim only abonnement van T-Mobile. Duur 2jaar. Nu wil ik een abonnement met toestel nemen maar moet wachten tot het mijn abonnement afloopt. Dan ben je toch een dief van je eigen pertemonnaie. Stel ik heb een sim only abonnement van € 15,- duur 2 jaar. Na 3 maanden zie ik een aanbieding met een toestel die ik graag wil hebben. Toestel met abonnement kost mij €45,- per maand. over 2 jaar. Nu moet ik 2 jaar minus 7 maanden wachten totdat mijn sim only abonnement is afgelopen,...absurd..T-Mobil,..kunnen julie er wat aan veanderen ?

gracejan

1 reactie

Reputatie 4
@ jangrace

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit even navraagt! 🙂 Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van een Bel & Sms 15 abonnement. Volgens mijn gegevens is hier overigens wel een toestel bij geleverd, dit was de Samsung Galaxy Y. Het is helaas niet mogelijk om het abonnement tussentijds aan te passen en hier dan tevens opnieuw een toestel bij geleverd te krijgen. Ook bij een Sim Only abonnement zou dit echter niet kunnen! Bij T-Mobile is het mogelijk om vanaf 4 maanden voor de einddatum van jouw contract te verlengen, dit zou in jouw geval dus kunnen vanaf 22/10/2013.

Wat eventueel wel mogelijk zou zijn, is om te kiezen voor een 'Early Renewal'. Je betaald dan 69,95 voor het eerder vernieuwen van je contract en je kan dan ook kiezen voor een toestel. Wat wel belangrijk is; de verlenging zal dan pas ingaan nadat de einddatum van jouw huidige contract (22/02/2014) is verstreken. Mocht je geïnteresseerd zijn in deze optie, dan kan je telefonisch contact opnemen voor meer informatie.

Reageer