Beantwoord

Veranderen abonnement inclusief telefoon

Hallo,
Op 6 mei ben ik veranderd van abonnement en dacht dat ik geen nieuwe telefoon nodig had. Nu werkt mijn telefoon toch niet meer goed en ben ik een nieuwe nodig. Nu zie ik op de site dat de telefoon goedkoper is wanneer ik het samen met het abonnement dat ik nu heb had gekocht. Kan dit alsnog worden samengevoegd?
Groet Seline Lansink
icon

Beste antwoord door Rosan 12 mei 2018, 09:24

Beste selinelansink wanneer heb je het abonnement afgesloten?
En dat gaat dus om een sim only?
En vooral wanneer gaat de sim only in?

Optie 1 is Je heb vanaf het moment dat je een keuze maakt en je doet dit On Line 14 dagen bedenk tijd en als je dit dus on line 6 mei heb gekozen kan je nog annuleren.

Optie 2 is je de sim only is nog niet ingegaan maar de bedenk tijd is wel voorbij dan moet je wachten tot de sim only is ingegaan (of dus al loopt) en je heb gekozen voor een Go abonnement dan kan je kiezen voor toestel flexibiliteit.

Het kan dus niet worden samen gevoegd maar je start dan een geheel nieuw abonnement en je nu lopende sim only vervalt dan.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +13
Overal waar T Mobile word aangeboden kan je je abonnement laten omzetten naar een met toestel.
Wat heb je op het oog en bij welke winkel?
Ik had het eigenlijk online willen doen, als dit niet kan dan is t-mobile Hoogeveen het dichtstbij. Het gaat om de galaxy s7 in het wit.
Badge +13
Als ik het goed heb begrepen moet je dat gewoon zelf on line kunnen regelen en afsluiten.
Mocht het niet lukken kan een moderator je helpen of je kan idd naar een T Mobile shop gaan.
Oké dankjewel, een laatste vraag nog want ik wil nu mijn abonnement beëindigen maar dit kan niet online maar pas over twee jaar, als ik dit eerder wil dan moet ik contact opnemen. Kan dit worden omgezet ?
Badge +13
Nee je moet het nu lopende abonnement niet stoppen (dat kan ook niet) dat gebeurt vanzelf want je moet dus niet voor een nieuw abonnement kiezen.
Want als je dat doet heb je dus 2 abonementen en dat wil je niet.

Ik heb zelf een abonnement met toestel dus kan niet uitproberen wat je moet doen
Dus mijn advies is wacht op een moderator en laat die je helpen met wat je moet voordat je het verkeerde doet.
Of ga naar een T Mobile shop en geef duidelijk aan dat het om toestel flexibiliteit gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Selina,

Zo te zien heeft Rosan je van alle juiste informatie voorzien! 🙂 Als je naar je My T-Mobile gaat, naar het kopje 'Mijn abonnement', dan zie je direct een button om te verlengen met toestel. Vanaf daar wijst alles zich vanzelf!

Laat je het weten wanneer je nog vragen hebt?
Badge +13
Beste selinelansink wanneer heb je het abonnement afgesloten?
En dat gaat dus om een sim only?
En vooral wanneer gaat de sim only in?

Optie 1 is Je heb vanaf het moment dat je een keuze maakt en je doet dit On Line 14 dagen bedenk tijd en als je dit dus on line 6 mei heb gekozen kan je nog annuleren.

Optie 2 is je de sim only is nog niet ingegaan maar de bedenk tijd is wel voorbij dan moet je wachten tot de sim only is ingegaan (of dus al loopt) en je heb gekozen voor een Go abonnement dan kan je kiezen voor toestel flexibiliteit.

Het kan dus niet worden samen gevoegd maar je start dan een geheel nieuw abonnement en je nu lopende sim only vervalt dan.
Waar kan ik zien wanneer ik mijn abonnement heb aangepast? want dan wil ik hem graag annuleren, misschien dat ik nu vandaag precies op de 14 dagen zit. De Sim only is ingegaan op 6 mei. Wanneer ik kies voor de toestel flexibiliteit dan is de telefoon nog duurder dan gewoon losse verkoop, is dat wel goed?
Oh nee, als ik het goed lees dan ga je eigenlijk al een abonnement aan voor 2 jaar na het beëindigen van dit abonnement met toestel flexibiliteit?
Badge +13
De dag dat de sim only is ingegaan hoeft niet ook de bestel datum te zijn aangezien je 4 maanden van te voren al kan verlengen.
Weet je nog wanneer je verlengt heb en op welke manier dat was?

In het ene geval annuleer je de bestelling en in het andere geval gebruik je toestel flexibiliteit
In beide gevallen kan je dus een abonnement met toestel nemen dus ook als je kiest voor toestel flexibiliteit kies je voor een abonnement met toestel en heb je daar de voordelen van.

Als reactie op je tweede berichtje Precies ook bij de tweede optie heb je de voordelen van een abo met toestel (wat korting op je toestel)
Maar met deze optie breek je je contract open dus maak je je sim only niet af en ga je een nieuw contract aan.
Dus je maakt dat abonnement niet af je breekt dat contract open hoe kort het ook loopt en stopt die en gaat een nieuwe aan.
25 april zie ik nu, te laat dus. Balen.. Dus ik kan mijn go abonnement veranderen naar met telefoon? Hoe doe ik dat?

Reageer