Beantwoord

Veranderen SIM-only in combinatie met toestel, kan dat?

• 17 november 2014
  • 2 reacties
  • 482 Bekeken

Ik heb momenteel een SIM-only abonnement dat nog loopt tot ergens halverwege 2015. Kan ik voortijds upgraden naar een abonnement met toestel of moet ik het eind van mijn SIM-only contractperiode afwachten?
icon

Beste antwoord door Chantal01 18 november 2014, 12:03

Hoi Gwen, welkom op het T-Mobile Forum. 🙂 Goed dat je je vraagt hier stelt.

Je kan je contract wel alvast gaan vernieuwing alleen begint het gekozen contract dan pas zodra je huidige abonnement verloopt. Ik geef je graag meer informatie over de mogelijkheden. Je kan ervoor kiezen om gebruik te maken van een Early Renewal. Echter omdat je nu gebruikmaakt van een Sim Only betaal je geen Early Renewal kosten maar alleen de eventuele kosten voor het nieuwe toestel. Je kan alleen gebruik maken van de Early Renewal zodra je telefonisch je contract alvast gaat vernieuwing.

Veel plezier met het uitkiezen van een nieuw toestel. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Upgraden kan niet, voortijdig vernieuwen wel, zie hier voor meer informatie:

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2851/mogelijkheid-vervroegde-contractvernieuwing
Hoi Gwen, welkom op het T-Mobile Forum. 🙂 Goed dat je je vraagt hier stelt.

Je kan je contract wel alvast gaan vernieuwing alleen begint het gekozen contract dan pas zodra je huidige abonnement verloopt. Ik geef je graag meer informatie over de mogelijkheden. Je kan ervoor kiezen om gebruik te maken van een Early Renewal. Echter omdat je nu gebruikmaakt van een Sim Only betaal je geen Early Renewal kosten maar alleen de eventuele kosten voor het nieuwe toestel. Je kan alleen gebruik maken van de Early Renewal zodra je telefonisch je contract alvast gaat vernieuwing.

Veel plezier met het uitkiezen van een nieuw toestel. 🙂

Reageer