Beantwoord

Veranderen van abonnement

Hallo t-mobile,

Op het moment heb ik een abonnement wat ik niet optimaal gebruik. Graag zou ik dit willen veranderen naar een goedkoper abonnement. Over een half jaar zou ik mijn abonnement kunnen verlengen maar is het dan ook mogelijk om een ander abonnement met toestel te kunnen nemen? Of moet ik wachten tot mijn huidige abonnement is afgelopen en dan overstappen naar een ander abonnement en toestel?

Mvg.
icon

Beste antwoord door tribaltim 24 december 2012, 23:34

Beste Mdbaan,

Je kan drie maanden voordat je contractdatum van je abonnement kosteloos verlengen. 
Je kan dan voor nieuw abonnement met toestel kieze naar keuze. 
Je nieuwe abonnement gaat dan pas in zodra je oude abonnement zijn contractsdatum heeft behaald. 

Voorbeeld:
1 april 2013 is je contractdatum van je huidige abonnement.
vanaf 1 januari 2013 kan je je abonnement verlengen met een abonnement en toestel naar keuze.
je nieuwe abonnement gaat in vanaf 1 april 2013, tot die tijd loopt je oude abonnement, maar heb je wel al het nieuwe toestel in je bezit. 

Ik hoop je zo voldoende informatie te hebben gegeven en antwoord op je vragen gegeven te hebben. 
Zo niet dan hoor ik het wel. 

Met vriendelijke groet,

Tribaltim

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Beste Mdbaan,

Je kan drie maanden voordat je contractdatum van je abonnement kosteloos verlengen. 
Je kan dan voor nieuw abonnement met toestel kieze naar keuze. 
Je nieuwe abonnement gaat dan pas in zodra je oude abonnement zijn contractsdatum heeft behaald. 

Voorbeeld:
1 april 2013 is je contractdatum van je huidige abonnement.
vanaf 1 januari 2013 kan je je abonnement verlengen met een abonnement en toestel naar keuze.
je nieuwe abonnement gaat in vanaf 1 april 2013, tot die tijd loopt je oude abonnement, maar heb je wel al het nieuwe toestel in je bezit. 

Ik hoop je zo voldoende informatie te hebben gegeven en antwoord op je vragen gegeven te hebben. 
Zo niet dan hoor ik het wel. 

Met vriendelijke groet,

Tribaltim

Reageer