Beantwoord

Verhuizing +2 abonnementen

• 16 september 2020
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo! Omdat ik ga verhuizen ben ik op zoek naar de beste manier om een internet abonnement voor thuis af te sluiten. Vanaf 24 september ga ik verhuizen, vanaf 30 oktober loopt mijn mobiele abonnement af. 

Mijn vraag is:

Wat is de goedkoopste manier om een sim only abonnement (onbeperkt internet) en 100mb internet voor thuis af te sluiten? Waarin ik het klantvoordeel meeneem.

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 september 2020, 16:01

Hallo @milano1 Welkom!

Ik heb even gekeken op de Website maar kan uiteraard niet voor jouw kiezen.
Wil je wel of geen TV, heb je 1 of 2 Tv’s, wil je in de cloud opnemen wil je ook vast kunnen bellen? enz. Enz.

Het lijkt mij slim als je zelf eerst even samenstelt. Of gewoon belt met TM.

Ze helpen je kiezen en kunnen gelijk al jouw mogelijkheden bespreken

Wil je meer weten over T-Mobile Thuis, of heb je hulp nodig bij je bestelling? Bel dan direct een medewerker.

0800-0419 (gratis)

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur
zaterdag van 9.00 - 18.00 uur

Heb je toch nog vragen dan lezen wij het graag!

Groetjes en fijne avond en succes bij het beslissen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @milano1 Welkom!

Ik heb even gekeken op de Website maar kan uiteraard niet voor jouw kiezen.
Wil je wel of geen TV, heb je 1 of 2 Tv’s, wil je in de cloud opnemen wil je ook vast kunnen bellen? enz. Enz.

Het lijkt mij slim als je zelf eerst even samenstelt. Of gewoon belt met TM.

Ze helpen je kiezen en kunnen gelijk al jouw mogelijkheden bespreken

Wil je meer weten over T-Mobile Thuis, of heb je hulp nodig bij je bestelling? Bel dan direct een medewerker.

0800-0419 (gratis)

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur
zaterdag van 9.00 - 18.00 uur

Heb je toch nog vragen dan lezen wij het graag!

Groetjes en fijne avond en succes bij het beslissen.

Dank voor je reactie!

Naar aanleiding van jouw advies zal ik maar even een belletje gaan plegen ;). 
Ik ben slechts op zoek naar een sim only unlimited abonnement en internet voor thuis.

Thx!

Reputatie 4
Badge +2

Hey @milano1,

Super leuk dat je van ons internet gebruik wil maken op het nieuwe adres! Eigenlijk is het antwoord van @CrisTien perfect, maar je kan zeker altijd bij mij of anderen op het forum terecht voor advies of vragen. :smile: Als je daarnaast al een T-Mobile Thuis abonnement hebt, kan je het beste een verhuizing van jouw huidige abonnement regelen. Alles over verhuizen lees je in dit topic: Ik ga verhuizen, wat nu? Succes met kiezen en ik kijk uit naar de dag waarop je van ons internet kan gaan genieten!

Reageer