Beantwoord

Verkeerd email adres ingevuld

• 4 september 2019
  • 2 reacties
  • 691 Bekeken

ik heb zojuist mijn abbonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Maar nu heb ik mijn oude email adres ingevuld waarvan ik mijn wachtwoord niet meer weet. Nu mis is de emails van bevestiging, betaling en bezorging. Kunnen jullie de emails naar mijn juiste email adres sturen?

Gr
icon

Beste antwoord door Gioia 6 september 2019, 12:34

Hoi @Vliek17,

Wat super om te lezen dat je weer bij ons hebt verlengd!

Je hebt inmiddels al telefonisch contact gehad zie ik en mijn collega heeft je e-mailadres aangepast en jullie hebben samen een afspraak bij AMP ingepland, helemaal goed! Ik heb je voor de zekerheid de bevestigingsmail nog even naar je nieuwe mailadres gestuurd. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen laat je het dan even weten? Alvast véél plezier met je nieuwe toestel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi @Vliek17,

Wat super om te lezen dat je weer bij ons hebt verlengd!

Je hebt inmiddels al telefonisch contact gehad zie ik en mijn collega heeft je e-mailadres aangepast en jullie hebben samen een afspraak bij AMP ingepland, helemaal goed! Ik heb je voor de zekerheid de bevestigingsmail nog even naar je nieuwe mailadres gestuurd. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen laat je het dan even weten? Alvast véél plezier met je nieuwe toestel!
Goedemiddag..ik heb hetzelfde problem...emailadres is nu goed...kunt u debezorg email nogmaals sturen klantenservice was erg druk aan telefoon

Reageer