Beantwoord

Verkeerd voorgelicht door klantenservice.

• 14 maart 2016
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Toen ik 15 februari belde naar jullie klantenservice om mijn abonnement te verlengen stelde een van jullie medewerkers het nieuwe 'stel samen stel bij' abonnement voor. Ik gaf aan dat ik nog twijfelde tussen een sim-only en een abonnement met toestel. Als tegenwoord had uw medewerker de mogelijkheid het abonnement te allen tijde om te kunnen zetten van sim-only naar abonnement met toestel met daarbij het voorstel: Mocht u nog een aanbieding met toestel zien voordat uw abonnement ingaat, aarzel vooral niet te bellen zodat we dit nog om kunnen zetten.

Vandaag (14-3-2016) bel ik met de klantenservice om eventueel de mogelijkheden met een Iphone 6 te bespreken. Mij wordt vervolgens verteld dat ik moet wachten tot het abonnement ingegaan is om voor toestelflexibiliteit te kiezen. Met andere woorden: Ik ben in mijn ogen verkeerd voorgelicht over de mogelijkheden. Nu zit ik per juni dus met een sim-only abonnement waarbij ik zelf nog los toestel moet gaan aanschaffen.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 maart 2016, 10:49

Hoi Jelmah,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Onze excuses voor het feit dat je niet naar volledigheid bent geïnformeerd door onze collega. Je kan inderdaad pas opnieuw een vernieuwing doen als je contract was ingegaan. Je had nog wel de mogelijkheid om tot 2 weken na het aangaan van de vernieuwing gebruik te maken van de wet verkoop op afstand. Op die manier kon je de hele vernieuwing annuleren zodat je opnieuw een vernieuwing kon doen in combinatie met een telefoon.

Ik stuur je een privébericht met meer informatie.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jelmah,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Onze excuses voor het feit dat je niet naar volledigheid bent geïnformeerd door onze collega. Je kan inderdaad pas opnieuw een vernieuwing doen als je contract was ingegaan. Je had nog wel de mogelijkheid om tot 2 weken na het aangaan van de vernieuwing gebruik te maken van de wet verkoop op afstand. Op die manier kon je de hele vernieuwing annuleren zodat je opnieuw een vernieuwing kon doen in combinatie met een telefoon.

Ik stuur je een privébericht met meer informatie.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!

Reageer