Beantwoord

verkeerd voorgelicht of beter gezegd opgelicht

• 16 mei 2018
  • 6 reacties
  • 432 Bekeken

ik wil iedereen waarschuwen voor de praktijken van t-mobile. Ga dit ook op meerdere sites doen. Een tijd geleden liep mijn abonnement af en heb ik besloten om mijn abonnement te verlengen na contact te hebben gehad met T-mobile. Tijdens het gesprek is er uitgekomen dat ik 44,50 per maand zou betalen. Het gesprek ging alleen over mijn abonnement en niet die van mijn partner. Na het contract te hebben ontvangen was ik genoodzaakt om weer met de klantenservice contact op te nemen omdat er vreemde bedragen op stonden. Het conctract zag er ook vreemd uit en niet duidelijk. Dit werd bevestigd door de medewerker dat daar nog wel eea aan te verbeteren valt. Wel is wederom tijdens het gesprek bevestigd dat ik 44,50 zou betalen en hebben we het contract doorgelopen zodat alles duidelijk was. Nu krijg ik opeens een factuur van 51,00 per maand. Hierop start ik een chatgesprek met een medewerkster. Dit chatgesprek heb ik in mijn bezit. Die gaf aan dat het komt omdat dit komt omdat we niet aangemeld zijn voor alles onder 1 dak. het leuke is dat het hier om een verlenging gaat en dat ik gewoon voorheen aangemeld was. Alles zou dus door blijven lopen. Maar goed, de chat heeft uitgewezen dat ik pas 44,50 zou betalen als ik over zou gaan naar een unlimited abonnement en mijn partner ook. In het chatgesprek valt te lezen dat de medewerkerster zegt dat ik meer voor minder ga krijgen. dus ipv 51 euro ga ik 44,50 betalen mits mijn parrtrner ook een unlimited abonnement gaat nemen. Dit leek te mooi om waar te zijn en was het dus ook. Ik ben blij dat ik door heb gevraagd. Mijn partner betaalt nu rond de 40 euro en zou daarna rond de 50 euro gaan betalen. Kortom, ik krijg 6,50 korting en mijn partner moet meer betalen. Had ik neer doorgevraagd dan was mijn partner dus meer gaan betalen. Kortom, wederom verkeerd voorgelicht. Ben benieuwd waar alle gesprekken die met de klacht gevoerd worden opgeslagen worden. Ben blij dat ik dit chatgesprek heb bewaard zodat men kan zien hoe ze te werk gaan
icon

Beste antwoord door polmos 24 mei 2018, 18:07

zo kan het dus ook. toch nog 1 telefoontje gewaagd aan deze hele kwestie. wat denk je, probleem netjes opgelost. alles was genoteerd dat ik 44,50 zou betalen. het slaat nu heel erg snel om naar goede service.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Polmos,

Ik ben meteen met jou mee gaan kijken!

Ik vermoed dat er sprake is van wat miscommunicatie met betrekking tot de Mobiel Voordeel en Unlimited Voordeel kortingen. Wanneer jullie bijvoorbeeld beiden een GO Unlimited abonnement zouden afsluiten en jullie je aanmelden voor Unlimited Voordeel, dan zouden jullie beiden € 6,50 korting krijgen. Ik zie dat je ook contact hebt gehad via mail, en dat de collega waarmee je eerder telefonisch hebt gesproken jou terug zal gaan bellen. Zij zal dan toelichten en eventueel rechtzetten wat er is besproken! Ik denk dat er dan al veel op zijn plek zal vallen, dus ik stel voor om dat contact ook nog even af te wachten - anders gaan alle gesprekken wel erg door elkaar lopen.

Uiteraard sta ik hier voor je klaar als dat toch nog nodig blijkt te zijn! Ik help je graag!
Beste Jaimy

Ik laat me graag verrassen maar ik weet eigenlijk wel waar het gesprek op uit gaat lopen. De sales medewerker gaan me alleen wijzen op de voorwaarden en daarbij zal degene aangeven niets voor me te kunnen betekenen. Mijn punt is dat mijn gesprek wat ik tot 2 keer aan toe heb gevoerd ergens genoteerd moet staan. Daarbij heb ik duidelijk meerdere malen het bedrag van 44,50 genoemd, dus ook na het ontvangen van het contract. Tot 2 keer aan toe is bevestigd dat ik 44,50 zou betalen. Ik ben dus benieuwd waar dat genoteerd is. Als je het chatgesprek ook bekijkt dan mag je aannemen dat daar op een hele bijzondere wijze iets men te verkopen zonder mij op de consequensties te wijzen(in dit geval dus de extra kosten voor mijn partner). Pas bij het doorvragen van mijn kant komt de aap uit de mouw. Maar nogmaals, ik ben benieuwd hoe het telefonisch contact zal gaan verlopen en of ze me kunnen helpen om uiteindelijk de 44,50 euro te gaan betalen.
heerlijke service toch dit. We zijn een week verder en niks gehoord, van niemand. Top!
nu op een rijtje:

mijn partner haar contract was per 8-6-2017(looptijd 2 jaar)
factuur elke keer rond 45 euro, is nu opeens standaard 52 euro
[06-nummer verwijderd]

mijn contract is per 19-03-2018(looptijd 2 jaar)
factuur moest elke keer 44,50 zijn, is nu 51 euro.

Is toch een geweldig bedrijf zo dat ze je volledig misleiden met voordelen waarover ze niet communiceren met als gevolg dat beide personen meer betalen. hieronder een stuk van de chat waarbij ik doorvraag: Ik wil terug naar de

Desiree (2018-5-9 08:47:35): Als ik je abonnement aanpas naar Go unlimited dan komen we op de 44,50 euro
Ik (2018-5-9 08:48:09): wat zijn de verschillen tussen GO next en Unlimited?
Desiree (2018-5-9 08:48:51): Het verschil is dat je bij Go Unlimited 5gb per dag hebt en bij de Go Next heb je 5gb per maand
Ik (2018-5-9 08:49:35): dus ik ga minder betalen voor veel meer GB?
Desiree (2018-5-9 08:50:23): Ja dat klopt
Ik (2018-5-9 08:50:38): en aantal minuten binnen eu en naar eu blijven hetzelfde?
Desiree (2018-5-9 08:50:54): Dat blijft inderdaad hetzelfde
Ik (2018-5-9 08:51:39): dan zit er denk ik niets anders op dan het over te zetten naar GO Unlimited zodat we dan op een maandbedrag van 44,50 uitkomen. Vreemd dat dit niet in de eerste instatie is aangepast en bij mij kenbaar gemaakt
Desiree (2018-5-9 08:52:04): Daar heb je gelijk in, ze hadden je beter moeten informeren
Desiree (2018-5-9 08:52:23): wil je dan beide abonnementen omzetten naar Go unlimited
Ik (2018-5-9 08:52:51): die van mij zeker. wat gaat mijn vrouw dan betalen?
Desiree (2018-5-9 08:53:29): jouw vrouw gaat dan betalen € 52,50 betalen
Desiree (2018-5-9 08:54:09): ze gaat dan € 35,00 voor het abonnement betalen en dan nog € 26,00 voor haar telefoon en dan gaat er nog € 6,50 korting van af
Ik (2018-5-9 08:54:43): terwijl ze nu rond de 40 euro betaalt
Desiree (2018-5-9 08:54:59): dat klopt, ze hoeft niet over
Desiree (2018-5-9 08:56:13): Maar krijgt er wel meer voor terug qua MB's.
Desiree (2018-5-9 08:56:46): Een voorwaarden van de korting is dat je bij 2 Go Unlimited abonnementen € 6,50 korting krijgt
Ik (2018-5-9 08:57:10): conclusie is: als ik 44,50 wil betalen dan moeten we beiden GO Unlimited hebben. Ik ga dus minder betalen i.p.v. de 51,00 euro nu en mijn vrouw gaat meer betalen i.p.v. de 40 euro nu. Ik ga dus 6,50 minder betalen en zij ongeveer 11 euro meer
Desiree (2018-5-9 08:57:38): dat klopt helemaal
net contact gehad met de klantenservice hoe het kan dat mijn vrouw nu uit het niets meer is gaan betalen. blijkt dat de korting die zij normaal gesproken kreeg verdwenen was. alles is nu voor haar rechtgezet en betaalt zij met de volgende factuur weer 45,00. dat is dus opgelost. nu nog alleen ik. hoop dat dat eindelijk opgelost wordt
zo kan het dus ook. toch nog 1 telefoontje gewaagd aan deze hele kwestie. wat denk je, probleem netjes opgelost. alles was genoteerd dat ik 44,50 zou betalen. het slaat nu heel erg snel om naar goede service.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Polmos,

Ik ben blij om te lezen dat het, ondanks het moeilijke begin, uiteindelijk tóch is opgelost! 🙂 Mooi dat mijn collega's dit hebben kunnen regelen en dat het nu in orde is. Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer