Beantwoord

Verkeerde ingangsdatum abonnement na verlenging

• 9 september 2016
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik heb vandaag mijn abonnement via jullie verlengt. Deze zou ingaan na het aflopen van mijn huidige abonnement. Om precies te zijn is dit op 19 september. Nu staat er echter op mijn account:
''Je contract van 24 maanden start op 7 januari 2017 en loopt tot 6 januari 2019''
Hoe kan dit? Krijg ik mijn iphone nu ook wel optijd binnen en gaat ook mijn abonnement optijd in zodat ik niet zonder abonnement kom te zitten?
icon

Beste antwoord door Rosan 9 september 2016, 23:11

Beste Anne dit wijzigt zodra je je toestel binnen gaat krijgen tot die tijd pakken ze een datum enkele maanden in de toekomst.
Je zult dus merken dat wanneer je het toestel fysiek in handen heb de datum met 24/48 uur ook weer naar voren toe gehaald zal worden naar de datum van toestel levering.

Verder ga ik ervanuit dat je een iPhone 7 heb besteld, over de levertijden kan ik niks zeggen dat zal even afwachten zijn betreft de precieze voorraden.
AMP neemt contact met je op wanneer ze kunnen uitleveren als je dat als keuze heb genomen tenminste anders neemt de shop contact met je op.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Anne dit wijzigt zodra je je toestel binnen gaat krijgen tot die tijd pakken ze een datum enkele maanden in de toekomst.
Je zult dus merken dat wanneer je het toestel fysiek in handen heb de datum met 24/48 uur ook weer naar voren toe gehaald zal worden naar de datum van toestel levering.

Verder ga ik ervanuit dat je een iPhone 7 heb besteld, over de levertijden kan ik niks zeggen dat zal even afwachten zijn betreft de precieze voorraden.
AMP neemt contact met je op wanneer ze kunnen uitleveren als je dat als keuze heb genomen tenminste anders neemt de shop contact met je op.

Reageer