Beantwoord

''Verleng direct met een toestel''

Hoi ik heb nu al een lange tijd vanaf 25 januari 2016 een Stel Samen & Stel Bij abonnement dit eindigt op 24 januari 2018 maar ik kijk nu even op de T-Mobile website voor een andere mobile en ik zit deze optie wat houdt dit in? ik snap het niet zo goed.. krijg ik dan gelijk die telefoon als mijn oude contract afloopt?
icon

Beste antwoord door Lodan 22 mei 2017, 14:27

Hoi Nielsdeh,

Ik heb even nagevraagd bij mijn lieftallige (soort van) collega Thalina, en die kwam met een geweldig idee.
De situatie die jij schetst zou zeer goed kunnen komen als je een SIM-only abonnement hebt.

Je kan dan direct verlengen met een toestel, je oude abonnement wordt dan stop gezet en je neemt een compleet nieuw abonnement met toestel.
De details hierover kun je hier vinden :)

Als je nu verlengd, met toestel, kun je ook gebruik maken van de Unlimited Madness actie, waar je extra korting krijgt op je abonnement en toestel!
Bekijk origineel

14 reacties

Badge +9
Hoi Nielsdeh, welkom op het t-mobile forum!

Ik heb even geprobeerd, ik heb namelijk een soortgelijk abonnement.
Het klopt dat je eigenlijk nog niet kan verlengen, en als je het wilt proberen krijg je een melding te zien:

Je kunt pas 4 maanden voor de afloop verlengen, je krijgt je toestel dan wel meteen, maar je abonnement gaat pas in zodra je oude afgelopen is 🙂
Hoi Lodan!

Dankje voor de reactie.. en voor het proberen zelf durfte ik niets tedoen! maar ik snap het nu wel er staat ook ''Verlengbaar vanaf 25 september 2017'' dus dan ken ik pas deze optie gebruiken en dan krijg ik gelijk het toestel binnen en gaat dat pas in als die oude afgelopen is? oke.. das mooi weet ik genoeg als ik wat verkeerd zei laat me asjeblieft weten! nogmaals bedankt!
Wel raar want als ik er op klik krijg ik die bericht niet of is dat pas na de bestelling zelf?
Badge +9
Ik kreeg deze optie zodra ik ingelogd was, een telefoon uitzocht en direct na de optie "Ik wil verlengen" drukte.
Ik krijg het gevoel alsof jij daar wel voorbij komt zonder dat bericht. Klopt dat?

Je kan altijd screenshots of foto's toevoegen als het dat makkelijker maakt 🙂
Ja klopt, als ik druk op ''Verleng direct met een toestel'' en dan kies ik een toestel dan heb ik alleen de optie om ''Naar bestellen'' tegaan en dat heb ik ook gedaan maar verder wilde ik naar proberen..
Badge +9
Het is inderdaad vreemd dat je die knop ziet. Ik krijg deze alleen maar op een abonnement die in de early-renewal fase zit.
Zodra ik de link die er onder zit probeer, dan krijg ik voorgaande melding te zien.

Bedankt dat je wat extra info hebt weten te geven, ik ga mijn best doen om hier morgen nog een medewerker naar te laten kijken 🙂
Inderdaad vreemd.. ik dacht zelf al van ''uhhh?'' geen probleem dat zal mooi zijn als u dat wil doen! als u wat meer informatie heeft hoor ik het graag! nogmaals bedankt 🙂
Badge +9
Hoi Nielsdeh,

Ik heb even nagevraagd bij mijn lieftallige (soort van) collega Thalina, en die kwam met een geweldig idee.
De situatie die jij schetst zou zeer goed kunnen komen als je een SIM-only abonnement hebt.

Je kan dan direct verlengen met een toestel, je oude abonnement wordt dan stop gezet en je neemt een compleet nieuw abonnement met toestel.
De details hierover kun je hier vinden :)

Als je nu verlengd, met toestel, kun je ook gebruik maken van de Unlimited Madness actie, waar je extra korting krijgt op je abonnement en toestel!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Niels,

Even ter bevestiging: Het klopt inderdaad wat onze Klantexpert Lodan hierboven aangeeft! Met jouw Sim Only kom je in aanmerking voor Toestel flexibiliteit. Je verlengt dan direct het contract, het oude contract wordt vernietigd en je gaat gelijk een nieuwe overeenkomst met toestel aan. Op die manier kun je een Sim Only omzetten wanneer jouw telefoon toe is aan vervanging. Het klopt dus dat je een bestelling kunt plaatsen! ;)

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Hoi David,Lodan.

Ik heb gelijk verlengt met toestel en ik heb hem net binnen gekregen de S8 maar ik snap het even niet want ik kijk net op mijn facturen en ik heb nog openstaanden facture... na betaling word het pas afgesloten? want ik kan op dit moment het niet betalen heb net betaalt voor mijn auto rijles pas op 8/9/10 juni krijg ik weer geld op me bank.. maar ik heb hem nu wel binnen ken ik hem gewoon gebruiken met simkaart of moet ik echt eerst betallen..
Badge +9
Hoi Nielsdeh,

Het toestel kun je wel gebruiken, maar de rekening moet wel betaald worden. Let er wel op dat dit tijdig gedaan wordt, want anders wordt je afgesloten, en dat willen we natuurlijk niet 🙂.
Misschien kan David of een van zijn collega's beter kijken hoe het met de factuur precies zit, ik heb daarin geen inzage ;)

Buiten dat; gefeliciteerd met je nieuwe toestel, ik hoop dat je er nog lang plezier van hebt.
Hoi Lodan, dankje voor de reactie! ik heb net even gekijken en alles werkt perfect maar ik moet inderdaad me facture nog betalen! ik heb net me familie gevraagt of ik wat kon lenen als ze zullen kijken... das als het goed is kan ik het morgen of vandaag betalen en anders moet ik echt tot 10 juni wachten.. en bedankt! ik ben er erg blij mee het is een mooi toestel better dan me A3 haha..
Reputatie 4
Hoi Niels,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe toestel! :D

Alle facturen zijn nu netjes betaald zie ik, helemaal super.

Ik wens je veel plezier met de Samsung S8 & geniet van het lekkere weer! 🆒
Hoi Muberra,

Dankjewel! Klopt ik heb ze gelijk alle 2 betaalt was het bijna vergeten..

Nogmaals bedankt! en zelfde 😃

Reageer