Beantwoord

Verlengen

• 2 december 2018
  • 6 reacties
  • 785 Bekeken

Waarom krijg ik een mail, mrt daarin de boodschap dat ik kan verlengen. Ik ga aan de gang om te verlengen maar krijg de melding dat het niet kan. HELP!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 3 december 2018, 14:46

Hi Dennis,

Op basis van je screenshot vermoed ik dat het in relatie staat tot de uitkomst van de credit check. Het zou daarin kunnen zijn dat het door jou gekozen toestelkrediet niet kan worden afgesloten. In veel gevallen wordt er dan een alternatief voorgesteld in de vorm van dus een Sim Only of het toestel vooraf volledig voldoen. Dit hoeft niet per se een gevolg te zijn van een openstaand toestelkrediet. Als je refereert aan hetgeen je in My T-Mobile ziet dan is dat enkel het overzicht en wat er dus nog dient te worden voldaan. Een toestelkrediet staat verder wel gewoon op de factuur, dus die kan in principe niet apart 'open' staan.

Je zou eventueel ook nog even 0800-8104 kunnen bellen om de mogelijkheden te bespreken. Mijn collega's van sales helpen je graag verder!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi @dennishuibers,

Er zijn een aantal mogelijke redenen waardoor je geen verlenging kan doen. Ik heb ze niet allemaal bij de hand, maar mogelijk hebben de volgende redenen te maken met jouw situatie. Een van de redenen kan zijn dat je een achterstand hebt op betalingen. Als dit het geval is, kun je onder My T-Mobile > Facturen zien hoe hoog dit bedrag is (of juist niet). Bij achterstand kan een verlenging gestopt worden. Daarnaast kan het zo zijn dat, wanneer je een "Early Renewal" aanvraagt, dat dit foutief meldingen geeft dat je kunt verlengen. Een Early Renewal moet eerst uitgezeten worden alvorens je een nieuwe verlenging kan regelen.

Er zijn nog meer mogelijkheden, maar die heb ik nu niet bij de hand. Als het bovenstaande bij jou niet van toepassing is, dan zou je het beste even kunnen wachten tot een moderator reageert, zodat zij met je meekijken.

Mocht je vragen hebben mag je die natuurlijk altijd stellen!
Hallo Aelonius,

Ik heb even verder gekeken, er staat bij toestelkrediet nog een bedrag van rond de €75,- open. Bedoel je dat met achterstand. Zou het dan zo kunnen zijn dat als dat betaald is dat ik dan wel kan verlengen.

Gr Dennis
Reputatie 4
Badge +1
Naar mijn kennis zou dit geen probleem moeten zijn, aangezien ik net zelf persoonlijk ook heb verlengd met nog een toestelkrediet open. Ik kan echter jouw situatie niet zien dus ik kan verder geen uitspraken daar over doen. Ik zou dan heel even wachten op de moderators die dit voor jou kunnen uitzoeken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Wat super dat je alweer mag verlengen. Heb je al een toestel op het oog? Ik heb even ingelogd met jouw My T-Mobile account en als ik op de verleng knop druk dan lukt het wel om te verlengen. Welke foutmelding krijg jij te zien? Kun je daar een screenshot van maken en met ons delen?

Ik hoor het graag zodat we je kunnen helpen met verlengen! 🙂
Hallo Hajar,
Bedankt voor je reactie maar ik krikg dit in mijn scherm te zien. Misschien kan jij mij hierop antwoord geven.

Gr Dennis

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Op basis van je screenshot vermoed ik dat het in relatie staat tot de uitkomst van de credit check. Het zou daarin kunnen zijn dat het door jou gekozen toestelkrediet niet kan worden afgesloten. In veel gevallen wordt er dan een alternatief voorgesteld in de vorm van dus een Sim Only of het toestel vooraf volledig voldoen. Dit hoeft niet per se een gevolg te zijn van een openstaand toestelkrediet. Als je refereert aan hetgeen je in My T-Mobile ziet dan is dat enkel het overzicht en wat er dus nog dient te worden voldaan. Een toestelkrediet staat verder wel gewoon op de factuur, dus die kan in principe niet apart 'open' staan.

Je zou eventueel ook nog even 0800-8104 kunnen bellen om de mogelijkheden te bespreken. Mijn collega's van sales helpen je graag verder!

Reageer