Beantwoord

Verlengen


Als je kan verlengen en je hebt een betalingsregeling lopen kan je dan alsnog verlengen of moet je eerst wachten tot je de regeling hebt betaald?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 december 2018, 18:43

Beste @rolocaramelo Je moet dan nog even geduld hebben tot alles is betaald!


Alvast goed om te weten
• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
• Je krijgt een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en
diensten van derde partijen.
• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
• Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Beste @rolocaramelo Je moet dan nog even geduld hebben tot alles is betaald!


Alvast goed om te weten
• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
• Je krijgt een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en
diensten van derde partijen.
• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
• Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Reageer