Beantwoord

Verlengen

• 26 februari 2019
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hoi,

Ik kan vanaf 13 april mijn abonnement verlengen. Tevens heb ik bij dit abonnement een verzekering.

Ik heb via de chat begrepen dat ik (tegen betaling) vervroegd kan verlengen zodat ik nu al de Galaxy S10 kan pre-orderen in plaats van dit pas op 13 april te doen, klopt dit? Want ik zie via andere topics dat je zelfs als je je abonnement afbetaald niet eerder dan 4 maanden voor je contract afloopt kan verlengen.

Ik heb zoals eerder vernoemd ook nog een verzekering bij dit abonnement. Mocht ik mijn contract 13 april verlengen (contract loopt officieel tot 13 augustus), of verlengen door mijn oude contract af te betalen (zoals gevraagd in de vraag hierboven), blijft deze verzekering dan gewoon gelden tot het einde van het contract, óók als ik de nieuwe telefoon al ontvangen heb?

Ik snap als het een beetje onduidelijk is hoe ik het heb uitgelegd, mochten jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag.
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2019, 14:17

Hi Mickey,

Wat super leuk dat je je abonnement wilt verlengen! Je kan bij ons gebruik maken van een Early Renewal oftwel Vervroegd verlengen. Je betaalt dan eenmalig 71,25 euro en dan kun je direct een nieuw abonnement afsluiten. Je ontvangt je toestel dan direct, maar je verlenging gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen. Als je wilt dan kun je gratis bellen met onze verkoopafdeling. Zij helpen je graag verder met een Early Renewal. Ze geven je dan ook informatie over je toestelverzekering. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800- 8104.

Laat je even weten of het zo lukt? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mickey,

Wat super leuk dat je je abonnement wilt verlengen! Je kan bij ons gebruik maken van een Early Renewal oftwel Vervroegd verlengen. Je betaalt dan eenmalig 71,25 euro en dan kun je direct een nieuw abonnement afsluiten. Je ontvangt je toestel dan direct, maar je verlenging gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen. Als je wilt dan kun je gratis bellen met onze verkoopafdeling. Zij helpen je graag verder met een Early Renewal. Ze geven je dan ook informatie over je toestelverzekering. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800- 8104.

Laat je even weten of het zo lukt? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!

Reageer