Beantwoord

Verlengen

• 9 juni 2019
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste T-mobile forum gebruikers,

Ik heb momenteel een abbonement dat op 1 oktober 2019 afloopt. Als ik het goed heb begrepen is het mogelijk om vanaf 4 maanden van te voren te verlengen. Nu is het zo dat ik graag een nieuw toestel wil aanschaffen. De enige vraag waar ik momenteel mee zit is of mijn verlenging dan per direct in gaat of pas op het moment dat mijn huidige abbonement is verlopen? En stel dat de verlenging pas in gaat op het moment dat mijn huidige abbonement is verlopen, kan ik dan wel al gebruik maken van de bundels die ik kies in het nieuwe abbonement? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Hoop van jullie te horen. Alvast bedankt!!
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 juni 2019, 22:04

Beste @4ft Wat fijn dat je wilt verlengen👍🏻
Het is helemaal duidelijk wat je bedoelt.

Als je met telefoon wil verlengen krijg je wel de telefoon gelijk mee, maar de bundels gaan pas in aan het einde van je huidige abonnement.

Je kan het huidige abonnement wel afkopen. Dat kost 50% van de rest van de maanden exclusief de korting die je nu hebt.

Ga even langs een T-mobile shop en laat je goed voorlichtten wat de mogelijkheden zijn.
Ben benieuwd waar je voorkeur uiteindelijk naar uit gaat!
mocht je nog vragen hebben dan lezen wij het graag.
Fijne avond.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Als je met telefoon wil verlengen krijg je wel de telefoon gelijk mee, maar de bundels gaan pas in aan het einde van je huidige abonnement.

Je kan het huidige abonnement wel afkopen. Dat kost 50% van de rest van de maanden exclusief de korting die je nu hebt.

Ga even langs een T-mobile shop en laat je goed voorlichtten wat de mogelijkheden zijn.
Fijne avond.

Fijne avond.

Bedankt voor je duidelijke antwoord @CrisTien!

Ik ben vandaag langs een T-mobile shop geweest. Heb inderdaad hetzelfde antwoord gekregen als dat jij zei. Het toestel waar mijn voorkeur naar uitgaat is de Iphone Xs Max. Ik zit nu wel te twijfelen of ik toch niet wil wachten tot september. Aangezien dan de nieuwe Iphone uitkomt. De medewerker in de winkel vertelde mij dat als je van een Iphone 8 plus komt (het toetsel waar ik momenteel over bezit) het een zekere upgrade is om naar de Iphone Xs Max over te stappen. Ben zo bang dat ik nu een nieuwe telefoon aanschaf en er over een paar maanden een mooiere/betere Iphone op de markt komt. Zit er zo over te twijfelen haha. Mijn Iphone 8 Plus is helaas wel beschadigd. Voorkant gebarsten. Dat was ook de aanleiding waarom ik een nieuw toestel wilde aanschaffen. Als ik hem wil laten maken moet ik rond de €250,- betalen. Geldverspilling, aangezien rond het begin van oktober mijn abbonement is verlopen. Daarna leg ik mijn huidige telefoon toch in de kast. Om hem nu dan te laten maken voor nog een paar maandjes.. Zit echt even in een dilemma, weet nu even niet wat ik wil doen haha. 😭
Reputatie 7
Badge +17
Hallo @4ft Wat leuk zo’n terugkoppeling. Dank je.👍🏻

Ik zelf heb de iPhone XS Max en ben er heel blij mee.
Je kan Hier meer lezen over de nieuwe iPhone 2019.
Misschien helpt je dat bij je keuze nu of straks.

Ik ga ook verlengen maar dan sim only (omdat ik al een mooie telefoon heb)
Ik heb aan 5 gig genoeg en met Klantvoordeel krijg ik nog eens 2 gig extra en €2,50 extra korting.
Kom ik uit op €12,50 per maand Koopje toch?

Ik ben nu wel benieuwd wat je gaat kiezen!
Als je het niet vergeet lees ik het graag.

Fijne avond en succes met het kiezen.

Reageer