Beantwoord

Verlengen

• 29 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 485 Bekeken

Goedemiddag, 

Sinds gister loopt mijn telefoon elke vast. Hij valt uit en start zichzelf opnieuw op. Sommige apps opent hij niet eens of ze vallen uit. Zodra ik een app geopend heb moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten anders doet hij het niet. Toetsenbord doet het soms helemaal niet waardoor ik niet kan bellen. Ik moet nog tot maart voor ik kan verlengen maar weet dat je de mogelijkheid om eerder een ander toestel aan te schaffen tegen betaling. Ik weet ook dat je hiervoor de klantenservice moet bellen maar helaas is dit dus niet meer mogelijk. Aangezien dit mijn enige telefoon is en ik dus nu niet bereikbaar bent wou ik vragen of er een mogelijkheid is om dit zo te regelen?

Mvg

Chantal 

icon

Beste antwoord door TAVL 29 oktober 2019, 12:40

Goedemiddag @Chanmegan,

Onder een aantal condities kun je eerder verlengen. Dit noemt T-Mobile early renewal. Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Het afsluiten kost eenmalig e71,12 (incl. btw).

Een andere optie is om jouw telefoon een fabrieksreset te geven. Let wel dat hierbij gegevens verloren gaan. Sla foto's en andere belangrijke bestanden opnieuw op. Mocht je er niet uit komen hoe dit werkt, dan kun je altijd jouw huidige merk en type telefoon delen. Kijk graag met je mee.

Voor Android kun je dit doen via instellingen > systeem > fabrieksreset.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @Chanmegan,

Onder een aantal condities kun je eerder verlengen. Dit noemt T-Mobile early renewal. Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Het afsluiten kost eenmalig e71,12 (incl. btw).

Een andere optie is om jouw telefoon een fabrieksreset te geven. Let wel dat hierbij gegevens verloren gaan. Sla foto's en andere belangrijke bestanden opnieuw op. Mocht je er niet uit komen hoe dit werkt, dan kun je altijd jouw huidige merk en type telefoon delen. Kijk graag met je mee.

Voor Android kun je dit doen via instellingen > systeem > fabrieksreset.

Allereerst hartelijk dank voor u reactie. Gister heb ik de telefoon terug gezet in fabrieksinstellingen maar helaas heeft dit niet geholpen. Hij valt nog steeds uit of loopt hij vast en doet het toetsenbord het weer soms niet. Ik had al eerder gelezen van early renewal maar las dat je hiervoor met de klantenservice moet bellen alleen gaat dit nu niet omdat hij ook tijdens gesprekken uitvalt. Is er een mogelijkheid dat ik het hier kan regelen? Ik heb namelijk wel een goeie telefoon nodig aangezien dit mijn enige telefoon is en ik wel altijd bereikbaar moet zijn voor mijn dochtertje.

Met vriendelijke groet,

Chantal

Reputatie 4
Badge +1

Hi@Chanmegan 

Logisch dat je altijd bereikbaar moet zijn voor je dochtertje! Ik had je hier graag bij verder geholpen, veel zaken kunnen online geregeld worden, nu is een Early Renuwal een verlenging die uitsluitend telefonisch kan worden afgesloten. Is er iemand in jouw omgeving met een telefoon? Wellicht mag je hier even gebruik van maken om zo alsnog telefonisch een Early Renewal aan te vragen. Je kan onze verkoop afdeling gratis bereiken op dit nummer 0800 8104. Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ze altijd stellen op de Community! :grinning:

Reageer