Beantwoord

Verlengen

• 25 december 2019
  • 6 reacties
  • 542 Bekeken

Goedendag,

momenteel heb ik een abbo met toestel contract lopen bij jullie en ik kan binnenkort verlengen. Ik zag dat je 4 maanden van te voren al kan verlengen. Voor mij was dat nog onduidelijk.

Want stel, ik zou mijn abbo 4 maanden van te voren willen verlengen en ik neem daarbij een nieuw toestel. Wanneer krijg ik dit nieuwe toestel? Pas wanneer het contract afloopt of binnen de tijd dat je het verlengd? Zit je dan ook met hogere kosten aangezien mijn huidige toestel nog niet afbetaald is? Of gaat het nieuwe toestel met abbo pas in na afloop van mijn huidige?

Met vriendelijke groet,

Christine

icon

Beste antwoord door centaur 25 december 2019, 22:16

Nieuwe toestel krijg je gelijk.

Over 4 maanden als je huidige contract afloopt en je nieuwe contract start ga je afbetalen voor je nieuwe toestel.

Het nieuwe contract gaat lopen als je oude contract afloopt.

Welk toestel heb je op het oog?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Nieuwe toestel krijg je gelijk.

Over 4 maanden als je huidige contract afloopt en je nieuwe contract start ga je afbetalen voor je nieuwe toestel.

Het nieuwe contract gaat lopen als je oude contract afloopt.

Welk toestel heb je op het oog?

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @YJCBW.M Heb je een fijne dag gehad?

Als je wil verlengen met toestel krijg je het toestel gelijk mee. De eventuele aanbetalingen van het toestel moet je bij ophalen(aflevering) wel gelijk betalen.

De rest ga je pas betalen bij ingaan van je abonnement, dus ook de overgebleven kosten voor het nieuwe toestel.

Weet je zo voldoende?

Groetjes! 🎄

Reputatie 7
Badge +20

Sorry dubbel antwoord 🤭🙃😊

Reputatie 7
Badge +18

@YJCBW.M nog een aanvulling: houd er rekening mee dat de regelgeving m.b.t. het toestelkrediet gewijzigd is. Bij een krediet vanaf € 250 moet je verplicht een inkomenstoets doen en als die goedgekeurd wordt dan krijg je een BKR registratie.

Bedankt mensen voor het antwoord. Het is allemaal duidelijk genoeg! 😊

Ik heb een IPhone 11 op het oog trouwens, centaur.

En Cristien, bedankt voor het vragen. Ik heb zeker een leuke dag gehad.

Bedankt voor de aanvulling, Folkert.

Iedereen nog fijne feestdagen! 

Groet, 

Christine

Reputatie 5
Badge +10

Hmmm mooi de Iphone 11 mijn vader heeft de 11 pro sinds pas.

Echt gaaf.

Reageer