Vraag

Verlengen abonnement.

Mij is het opgevallen dat het voor huidige klanten helemaal niet aantrekkelijk is om je abbo te verlengen. Of ik zie iets over het hoofd.. Dus mijn vraag is dan ook, wat is het voordeel voor mij als ik mijn abbonnement ga verlengen bij t-mobile ten opzichte van een nieuwe klant?? Oh ja heb ook nog ruim 700 belminuten staan, maar die gaan zeker ook verloren??

65 reacties

Geen voordeel. Je betaalt meer kosten aan een toestel dan nieuwe klanten. Ik kan de mijne ook verlengen maar de kosten zijn vreselijk hoog. Ik neem nu via Vodafone Friends/Family actie een simonly.

Het is niet verstandig om bij T-Mobile te blijven voor mij. 

Succes !!!
Viel mij ook al op ja.. Jammer
Reputatie 6
Badge +8
Zijn ook genoeg andere wegen om te verlengen met T-Mobile.
Wat soms goedkoper is.

Als je verder tevreden bent? Je kan je ook aan een andere provider overgeven maar hoe is het daar?
Reputatie 2
Ook ik heb geen aantrekkelijk verlengingsaanbod kunnen vinden en stap over naar vodafone (met drie "family"-leden)
Reputatie 1
@ allen,

Het is wel degelijk mogelijk een persoonlijk aanbod te ontvangen.
Dat verschilt met dat voor een nieuwe klant uiteraard!

Ipv het overwegen van een overstap, doen we graag ons best onze klanten te behouden.

Mocht er vanuit een van jullie een wens zijn om te kijken wat we voor jullie kunnen doen.
Laat het me weten en we zoeken contact met je op:)

Mvg, SvenD

@ allen,

Ipv het overwegen van een overstap, doen we graag ons best onze klanten te behouden.

Mocht er vanuit een van jullie een wens zijn om te kijken wat we voor jullie kunnen doen.

Mvg, SvenD

Beste Sven,

Ik zou dan wel graag een persoonlijk aanbod willen ontvangen.

vriendelijke groeten,
Maaike
MvdW90 schreef:

Beste Sven,

Ik zou dan wel graag een persoonlijk aanbod willen ontvangen.

vriendelijke groeten,
Maaike

Ik zou dit ook graag willen.
SvenD schreef:

@ allen,

Mvg, SvenD

Ik zou dit ook graag willen.

@ allen,

Mvg, SvenD

Ik wil ook graag een persoonlijk aanbod ontvangen.

Grtn,
Maarten
Reputatie 1
Hoi Boekie3

Ik heb voor jou ook een terugbelverzoek ingeschoten:)

Mvg, SvenD
ik zou ook graag een persoonlijk aanbod ontvangen,
zie bij concurenten toch ook mooie deals voorbij komen,
helaas door t-mobile nog niet overtuigd te verlengen, wie weet met een persoonlijk aanbod
Heb net mijn flex 130 (loopt in juni af) verlengd naar ismart 150 voor 1 jaar. Nu ik bovenstaande lees begin ik toch te twijfelen. Ben al jaren klant bij tmobile ( net als mijn vrouw, die ook moet verlengen). Zou het netjes vinden dat er van te voren een mail was uitgegaan met de mededeling dat er een persoonlijk aanbod mogelijk was. Bv ismart 300 voor de prijs van ismart 150, en dan voor mijn part voor 2 jaar oid. Gaat hier om 2x verlengen, sim only. Graag hoor ik van jullie.

Gr Patrick
en toen....... bleef het stil
Reputatie 6
pksparks  welkom

het blijf stil omdat de t-mobile moderators  zoals hirboven SvenD er maandag weer zijn tot die tijd zal je dus nog even geduld moeten hebben
prettig weekend verder patrick groet arie  
je hebt helemaal gelijk Arie, ik ben weer veel te ongeduldig. voorlopig maar weer in het zonnetje zitten, en de rest komt wel als het mooie weer over is.
fijn weekend
Patrick
Hoi,

Hier hetzelfde probleem. In juli loopt mijn abb af. Volgens mij zit ik al tussen de 8 en 9 jaar bij tmobile mijn man is vorig jaar ook naar tmobile overgestapt maar ik zag net bij aanbiedingen dat je als nieuwe klant niks betaald voor een samsung S2 en ik zou met een aanbieding om mijn abb te verlengen 69,95 voor hetzelfde toestel betalen in combinatie met hetzelfde abb. Dat vind ik echt van de zotte en wij gaan dan denk ik ook overstappen als er geen goede aanbieding voor ons komt. Zowel mijn man over een jaartje als ik as juli.

Groetjes

Mandy Jansen
Overigens was het toendertijd Orange ;-)

groetjes

Mandy Jansen

@ allen,

Mvg, SvenD

Overigens wil ik ook wel eerst zien wat de mogelijkheden voor mij zijn dus ik ontvang ook graag een persoonlijk aanbod 

Groetjes Mandy
Reputatie 4
Badge +3
@all

Ik heb het doorgezet en er zal contact met jullie worden opgenomen.:)
Reputatie 2
Hoi mijn contract loopt begin juni af en heb ik ook wel oren naar een persoonlijk aanbod. Want erg overtuigd ben ik ook niet om te gaan verlengen
Reputatie 6
@Audiojunk

Welkom op het Forum!:)

Ik heb een terugbelafspraak voor je ingepland. 🙂
Reputatie 2
Mijn abbo loopt ook af, dus ik heb ook we intresse in een persoonlijk aanbod!
ben een uur geleden gebeld, netjes te woord gestaan. het feit dat er al gesproken kon worden over een aanbieding is heel netjes. dus voor mij prima verlopen.
Reputatie 6
Badge +16
@pksparks

Dat is mooi om te horen! ;)

@SACV

Ook voor jou heb ik een terugbelafspraak voor je ingepland!
Hoi SvenD of collega,

Hoi het is nu ruim een week geleden maar ben nog niet gebeld en anderen wel zie ik hier boven, kan dit kloppen?

grt Maaike

Reageer