Vraag

Verlengen abonnement.

Toon eerste reactie

65 reacties

@ allen,

Het is wel degelijk mogelijk een persoonlijk aanbod te ontvangen.
Dat verschilt met dat voor een nieuwe klant uiteraard!

Ipv het overwegen van een overstap, doen we graag ons best onze klanten te behouden.

Mocht er vanuit een van jullie een wens zijn om te kijken wat we voor jullie kunnen doen.
Laat het me weten en we zoeken contact met je op:)

Mvg, SvenD

Ik kom met mijn vraag over aansluitkosten telefonisch er niet doorheen (=duurt veel te lang om reactie te krijgen). Ik hoor graag van jullie of er iets aan deze kosten gedaan kan worden als trouwe klant.

Kind regards,
M.
Reputatie 5
@Staler

Fijn te lezen dat je toch een voor jou gunstige deal hebt gekregen! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat die de toestelkleur voor je heeft gewijzigd, zodat je de telefoon eerder geleverd zal krijgen. 🙂

Wat de Onbeperkt Internet Voordeelbundel betreft: deze bundel kost normaal gesproken €5,03. De 50% korting die je op de bundel hebt gaat hier dus nog vanaf.
Reputatie 5
@remcovla

Welkom op het forum! 🙂

Logisch dat je graag een ander abonnement met toestel wilt nu je huidige telefoon al een tijdje is afbetaald. Een abonnement met terugwerkende kracht in laten gaan is niet mogelijk, maar ik zal wel zorgen dat je door mijn collega gebeld wordt met een goede persoonlijke aanbieding.
Reputatie 5
@Mlein21

Welkom op het forum! 🙂

Wat is precies je vraag over de aansluitkosten? Deze betaal je namelijk alleen bij aansluiting van een nieuw abonnement, maar niet bij het vernieuwen van je bestaande contract.
Hoi sander

ja klopt ik nu echt een mooie deal heb gekregen, moet zeggen dat ik perfect geholpen ben, maar lijkt erop dat wederom met de levering dingen zijn toegezegt maar niet nagekomen kan worden, dat is wel beetje jammer.
Zou vandaag nog gebeld worden over dat probleempje maar niks gehoord nog....
heb toegezegt als alles perfect is zou ik dat hier laten horen, nu is opzich alles oke, alleen als je door 2 medewerkers gebeld word, toezegging krijgt volgende week heb je je toestel en dezelfde dag je de mail krijgt van dat bezorg bedrijf daqt levering 2 weken is uitgeasteld, baal ik daar natuurlijk flink van, vooral allebij de medewerkers zeiden heb het tot 2 x toe uitgezocht voor je voordat we die toezegging deden, maar echt volgende week heb je hem....blijkt dus niet helemaal te kloppen, hoop die [email]T-mobile@amp-logistics.com[/email] het dan maar fout heeft en wat jullie me toezegde de waarheid is....

dus zit nog met een vertwijfelde blijheid...ja een goede deal, maar toezeggingen qua levering laat nog hoop twijfel en onzekerheid achter.
btw hoe zit dat nu met die actie van HTC=

Bestel nu een HTC One en krijg de Media Link HD kado (update: actie verlengd tot 30 april)

had volgens de eerste belofde hem al moeten hebben, tweede belofde werd krap, maar nu ik weer uitstel heb lijkt het erop deze actie aan t/mobile klanten voorbij gaat, vrijdag werd mij verteld jullie een one voor mij appart hadden gehouden als dit zo is kan je mij alvast het emei nummer geven zodat ik op die actie in kan gaan?
Reputatie 2
Zou graag een persoonlijk aanbod willen ontvangen van T-mobile, contact is afgelopen, ben nu mijn beltegoed aan het opmaken en aan het onderzoeken wat ik ga doen.
Ooit begonnen als klant bij orange, met flex abbonnement.
In al die jaren nog nooit een persoonlijk aanbod gehad dus het mag wel eens een keertje.....

in afwachting
Ook ik zou graag een persoonlijk aanbod willen krijgen, sowieso gezien er staat dat huidige klanten 24 maanden korting krijgen maar als ik dan de Samsung galaxy s4 aanklik ik enkel de 6 maanden zie die ik ook al had zonder dat ik ingelogd was. Ik ben inmiddels al een aantal jaren klant en leg meer dan zat geld neer per jaar voor m'n telefoon. Ondanks alle problemen die ik gehad heb met de klantenservice 2/3 jaar geleden toch altijd een trouwe klant gebleven. Ook nu wil ik toch graag bij jullie blijven maar dat vervalt natuurlijk als de concurrent mij betere deals kan aanbieden. Vooral omdat ik daar meer beloond wordt voor een nieuw abbo dan het verlengen bij t-mobile. Ik hoop dat ik een mooie deal kan krijgen want ben echt niet bereid meer te gaan betalen dan ik nu doe voor mijn abonomment van mijn s2. Geef amper het geld van mijn bel tegoed uit.. heb nog 500 minuten staan.. beetje zonde dus allemaal.
yes tijd voor een positief geluid 🙂

heb een mooie aanbieding gekregen en heb me toestel inmiddels binnen (hangt nu onder de lader kan niet wachten hem te testen)
al om al dus goed geholpen.
heb vooral het idee dat dit forum eraan heeft bijgedragen ik me toestel nu heb en die aanbieding... dus alle moderators en t-mobile medewerkers die hier aan bijgedragen super bedankt!!

toch een kanttekening, het is wel raar dat je als vaste/trouwe klant heel wat moeite moet doen om echt een goede aanbieding te krijgen.....maar het is dus wel mogenlijk!!
Reputatie 5
@Staler kijk eens aan! Bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier met je nieuwe toestel!

@grietie83 @syosskim ik geef jullie verzoek om een persoonlijk aanbod door aan mijn collega's van sales, hopelijk zijn jullie hier net zo tevreden over als @Staler is! 🙂
Reputatie 2
Tja, ik zou ook wel een persoonlijk aanbod willen ontvangen, aangezien ik al klant ben sinds Dutchtone.
Ik zit ook al een aantal jaren bij t-mobile en ik zou ook graag een persoonlijk aanbod willen. T-mobile bevalt mij voor de rest prima
Mechien een tip kijk eens op studentmobiel voor verlenging heb ik gedaan via hun en toch t mobile maar we goedkoper uit tipje mechien
Reputatie 2
Graag zou ik ook een persoonlijk aanbod ontvangen
Reputatie 5
@Allen ik heb jullie nummers doorgegeven aan mijn collega's met het verzoek om jullie een persoonlijk aanbod te doen. 🙂

Reageer