Beantwoord

Verlengen Abonnement

• 4 juni 2013
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Mijn contract loopt bijna af.
Voordat de nieuwe abonnementen er waren heb ik gekeken naar het i200 abonnement wat ik nu ook heb.Toen met een Iphone 5 16gb zou ik 169,95 moeten bijbetalen, maandelijks 36,50.Als ik op dit moment dit abonnement wil verlengen met hetzelfde moet ik ineens 229,95 bijbetalen en 36.25 per maand.Das niet zo mooi!Wat nu?Groeten,Patrick
icon

Beste antwoord door EllisB 29 januari 2015, 10:29

Alleen als je op jacht bent naar een nieuw toestel zal je je abonnement moeten vernieuwen. Ben je tevreden nog met je huidige toestel dan kun je volgens mij gewoon doorgaan met je huidige abo zonder deze te verlengen. Loopt stilzwijgend door. Maar bellen met de Klantenservice is om alle optie te weten te komen toch het beste.
Bekijk origineel

2 reacties

Alleen als je op jacht bent naar een nieuw toestel zal je je abonnement moeten vernieuwen. Ben je tevreden nog met je huidige toestel dan kun je volgens mij gewoon doorgaan met je huidige abo zonder deze te verlengen. Loopt stilzwijgend door. Maar bellen met de Klantenservice is om alle optie te weten te komen toch het beste.
Reputatie 3
@pvgmusic

Welkom op het forum!:)

Ook ik mag verlengen. En ook mij viel dit op. Ik heb onderhand wat zitten surfen op internet en kom eigenlijk uit bij een site als belsimpel.nl. Alles blijft precies hetzelfde, nummer, service, facturering enz. Alleen de kosten verschillen. Qua toestel betaal je minder bij, je periodieke kosten gaan wel iets omhoog, maar daar staat tegen over dat je ook iets meer MB hebt (2000MB gekeken). Misschien zit er iets moois voor je tussen.

Puur ter info! :)

Je kunt natuurlijk ook altijd bellen met de klantenservice en vragen welke aanbieding zij je kunnen doen.

Reageer