Beantwoord

Verlengen abonnement

• 27 september 2017
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

Krijg je vanzelf een aanbieding als je abo verloopt
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 september 2017, 20:11

Meestal niet Koos Hopeloos.
Tenminste heb ik in 9 jaar nog nooit meegemaakt.
Er staan zoveel leuke GO abonnementen op de site zit vast wel iets bij.
Ga je voor een verlening met Telefoon of zoek je SimOnly?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Meestal niet Koos Hopeloos.
Tenminste heb ik in 9 jaar nog nooit meegemaakt.
Er staan zoveel leuke GO abonnementen op de site zit vast wel iets bij.
Ga je voor een verlening met Telefoon of zoek je SimOnly?
Zit ook al een jaar of 10 bij T-Mobile met een simonly Vind eigenlijk dat ik steeds meer moet betalen voor minder
Verbruik nagenoeg niets Ben dus niet interessant Wel steeds aanpassingen in de laatste jaren omdat de abonnementsvorm niet meer bestaat Heb het idee dat als je gewoon afwacht er nooit een goede aanbieding komt Buren gingen naar de T-Mobile winkel en daar was meer te regelen met de prijs dan via de site
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Koos,

Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent! Wat zou je wel graag zien in een abonnement? Misschien kunnen wij je adviseren!
Jammer , maar het is precies waar het om gaat De klant moet aangeven Een advies op het
verbruik in de laatste maanden/jaren met daaraan een prijs komt er niet vanzelf
In deze tijd is dat gewoon de data bekijken en reageren
Laten we dit topic maar sluiten Had van een provider die alle publiciteit zoekt met een 5G mast meer verwacht
Reputatie 7
Badge +20
Hi Koos,

We willen natuurlijk graag helpen, maar dan moeten we bijvoorbeeld wel weten of je een nieuwe telefoon bij jouw abonnement wilt en tevreden bent met de bundels die je nu hebt. Als ik kijk wat je nu hebt aan abonnement, en dan zonder toestel, dan zou ik Go Basic aanraden of Basis Sim. Bij Go Basic zit 1 GB aan data en onbeperkt bellen, dan houd je ook internet op lage snelheid als de databundel op is. Anders zou je Basis Sim met 500 MB en 120 belminuten kunnen kiezen. Dan heb je alleen geen internet op lage snelheid. Dat zijn dus keuzes die je moet overwegen bij het kiezen van een abonnement.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Gaarne sluiten van topic en niet meer van dit soort onzinnige antwoorden geven
Lezen is echt niet moeilijk de site bekijken voor het aanbod gaat ook wel lukken
Had een coulance van T-Mobile verwacht Dit gezien mijn in het verleden opgespaarde beltegoed , wat door T-Mobile gewoon is weg gepoetst
Maar zoals gezegd sluiten van het topic Gaan wel gewoon naar een andere provider

Reageer