Beantwoord

Verlengen abonnement

• 20 december 2020
  • 13 reacties
  • 422 Bekeken

Hallo,

Ik wilde mijn abonnement verlengen en daarbij een nieuwe telefoon bestellen (Iphone 11, 64 GB). Er ging iets mis met de betaling waardoor mijn bestelling is geannuleerd. Nu staat er in my t-mobile wel nog steeds dat ik reeds een nieuw abonnement heb afgesloten waardoor ik nu niet opnieuw een bestelling kan plaatsen voor verlenging abonnement + een toestel. 

icon

Beste antwoord door David 21 december 2020, 14:24

Hoi @Babetvdbiggelaar,

Dit heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat er vlak na elkaar 2 bestellingen zijn geplaatst. Eén van de bestellingen is goed doorgekomen, maar daar is de betaling niet van gelukt. Dit is echter omgezet naar betalen bij de koerier, dus dat is verder geen probleem en deze order is in ons systeem gewoon bevestigd. De tweede bestelling is ook geannuleerd, omdat er te kort na elkaar een bestelling was gedaan. 

Er komt dus een iPhone 11 jouw kant op en als het goed is heb je hier ook een bevestiging over ontvangen op jouw Gmail. Mocht dit nog niet het geval zijn check dan ook even je spamfolder.

Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Babetvdbiggelaar 

Bekijk hier eens de status van je geplaatste bestelling.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Als ik daar kijk staat er: bestelling geannuleerd. Maar als ik kijk bij mijn abonnement staat er als ik op ‘nieuw’ klik nog steeds het abonnement wat ik besteld heb met daarbij de telefoon die ik wilde bestellen en hierdoor kan ik niet opnieuw verlengen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Babetvdbiggelaar,

Dit heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat er vlak na elkaar 2 bestellingen zijn geplaatst. Eén van de bestellingen is goed doorgekomen, maar daar is de betaling niet van gelukt. Dit is echter omgezet naar betalen bij de koerier, dus dat is verder geen probleem en deze order is in ons systeem gewoon bevestigd. De tweede bestelling is ook geannuleerd, omdat er te kort na elkaar een bestelling was gedaan. 

Er komt dus een iPhone 11 jouw kant op en als het goed is heb je hier ook een bevestiging over ontvangen op jouw Gmail. Mocht dit nog niet het geval zijn check dan ook even je spamfolder.

Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten!

Alvast bedankt voor de informatie. Ik heb alleen geen bevestiging ontvangen en ook niet in mijn spamfolder.

Groetjes, 

Babet

Ik heb ondertussen de mail binnen, bedankt.

Nog een laatste vraag, krijg ik nog bericht over de status van de bestelling, zodat ik weet wanneer ik thuis moet zijn om de telefoon aan te nemen, betalen en het contact te ondertekenen?

En is er een mogelijkheid dat ik alsnog via ideal online betaal? Zodat ik niet aan de deur hoef te betalen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Babetvdbiggelaar,

Goed om te lezen dat de e-mail binnen is! 

Je krijgt zo spoedig mogelijk bericht, wanneer jouw telefoon klaar is om verstuurd te worden. De koeriersdienst stuurt je dan vanzelf een bericht om een bezorgafspraak met je te maken.

Het is niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen, aangezien dat bij de bestelling zelf direct moest gebeuren. Na een bepaalde tijd wordt deze automatisch omgezet en dit kan dan niet meer gewijzigd worden. Als je toch graag via iDeal wilt betalen, dan moet de order eerst geannuleerd worden, alvorens er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden. Als ik dat voor je kan regelen dan hoor ik dat graag van je.

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Ik heb inmiddels een bericht ontvangen en er staat dat de telefoon op het vroegst pas vanaf 28 januari geleverd kan worden. Is er geen enkele manier om de telefoon eerder te leveren? Mijn huidige telefoon is namelijk kapot en ik zit nu met een leentelefoon die ik niet voor zo'n lange tijd kan lenen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Babetvdbiggelaar 

Wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad. Je ontvangt een mail van AMP zodra je toestel leverbaar is en wij kunnen dat proces niet versnellen. Ik hoop dat je toestel alsnog sneller beschikbaar is en dat je die snel in handen krijgt. 

Oke, dat begrijp ik. Nu heb ik de Iphone 11 64 GB in de kleur paars besteld, is deze telefoon in een andere kleur misschien wel op voorraad?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Babetvdbiggelaar 

Op deze pagina kun je zien welke kleuren wel direct leverbaar zijn. Als je wilt annuleren en een nieuwe bestelling wilt doen, laat het dan weten. Dan zorg ik dat deze geannuleerd wordt. 

Ik hoor graag van je! 

Hallo, 

Ik zou dan graag mijn bestelling van de Iphone 11 64 GB paars annuleren en deze telefoon in de kleur rood bestellen. 

Groetjes, 

Babet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Babetvdbiggelaar 

Ik heb de bestelling van een iPhone 11 64GB Paars geannuleerd. Je kan over 24 uur een nieuwe bestelling doen. Ik hoop dat je je rode iPhone snel thuis ontvangt! 

Fijne jaarwisseling!

Reageer