Hallo,
Ik wilde mijn abonnement verlengen en daarbij een nieuwe telefoon bestellen (Iphone 11, 64 GB). Er ging iets mis met de betaling waardoor mijn bestelling is geannuleerd. Nu staat er in my t-mobile wel nog steeds dat ik reeds een nieuw abonnement heb afgesloten waardoor ik nu niet opnieuw een bestelling kan plaatsen voor verlenging abonnement + een toestel.
Beste antwoord door David
Hoi
Dit heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat er vlak na elkaar 2 bestellingen zijn geplaatst. Eén van de bestellingen is goed doorgekomen, maar daar is de betaling niet van gelukt. Dit is echter omgezet naar betalen bij de koerier, dus dat is verder geen probleem en deze order is in ons systeem gewoon bevestigd. De tweede bestelling is ook geannuleerd, omdat er te kort na elkaar een bestelling was gedaan.
Er komt dus een iPhone 11 jouw kant op en als het goed is heb je hier ook een bevestiging over ontvangen op jouw Gmail. Mocht dit nog niet het geval zijn check dan ook even je spamfolder.
Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten!