Beantwoord

Verlengen abonnement

• 5 februari 2021
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Ik heb gisterenavond mijn abonnement verlengd alleen toen ik de betaling van de afhandeling wilde doen crashed ideal op mijn telefoon. Heb gewacht tot ik mail van T-mobile kreeg zodat ik alsnog kon afronden, Dit heb ik gedaan en kreeg de bevestiging dat alles rond was. Alleen kreeg ik vandaag het bericht dat het was afgewezen dat terwijl in mijn T-mobile app gewoon staat dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten en met welke telefoon. Wat is het nu? Wel of niet goed gegaan?

icon

Beste antwoord door David 5 februari 2021, 15:03

Hoi @Racemaniak,

Goed dat je het even hier vraagt! 

Ik heb gelijk meegekeken en zie dat er twee orders aangemaakt waren, waarschijnlijk door dat probleem wat je gisteravond had. De afwijzing die je hebt ontvangen is van die tweede order, maar jouw oorspronkelijke order staat gewoon nog netjes in ons systeem. De bestelling wordt doorgegeven aan onze koeriersdienst en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om een afspraak te plannen. Houd er rekening mee dat het kan zijn dat dit even duurt, omdat het op het moment heel erg druk is met leveringen.

Als je nog vragen voor ons hebt dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Racemaniak,

Goed dat je het even hier vraagt! 

Ik heb gelijk meegekeken en zie dat er twee orders aangemaakt waren, waarschijnlijk door dat probleem wat je gisteravond had. De afwijzing die je hebt ontvangen is van die tweede order, maar jouw oorspronkelijke order staat gewoon nog netjes in ons systeem. De bestelling wordt doorgegeven aan onze koeriersdienst en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om een afspraak te plannen. Houd er rekening mee dat het kan zijn dat dit even duurt, omdat het op het moment heel erg druk is met leveringen.

Als je nog vragen voor ons hebt dan horen we dat graag van je!

Top bedankt voor de snelle reactie, gelukkig is alles goed gegaan.

Reageer