Beantwoord

Verlengen abonnement

  • 10 June 2021
  • 5 reacties
  • 658 Bekeken

Beste T-Mobile,

Toch behoorlijke teleurstelling moet ik vandaag ontvangen van jullie naar langdurige klanten. 

Ik kan en mag mijn abonnement verlengen en wil dit in principe ook graag doen. Op de site wordt vermelding gedaan van geen aansluitkosten en klantkortingen etc.. Echter zie ik hier 0.0 van terug bij het verlengen van een abonnement. Op dit moment denk ik al zo'n 15 jaar klant bij jullie, nooit problemen gehad, vandaar de reden dat ik zou willen verlengen. 

Telefonisch contact gezocht met de salesafdeling (na doorverbonden te worden). Meneer situatie uitgelegd, echter kon hij niet echt iets betekenen want een nieuwe klant is gelijk aan een bestaande klant voor jullie. Toch ging hij een telefoontje plegen voor enige succes, tevergeefs er was niets mogelijk. Meneer kon me alleen aanbieden om alles onbeperkt te hebben, data, bellen + van en naar buitenland + een gratis tablet hiervoor bedankt gezien ik misschien 1x per jaar naar het buitenland bel en op het moment voldoende heb met 10Gb (zou opzicht wel iets meer mogen/kunnen zijn maar niet perse nodig). 

Enige voordeel dat ik nu ZOU hebben is het niet betalen van nieuwe aansluitkosten, wat blijkt, nieuwe klanten betalen ook geen aansluit kosten. Dus dit betekent als bestaande klant 0.0 voordeel bij het verlengen van mijn abonnement. 

Zou toch wel fijn zijn als er ook waardering zou zijn voor bestaande klanten en niet enkel voor klantenwerving. 

 

Graag zie ik een passende oplossing… 

 

Met vriendelijke groet,

Dylan 

icon

Beste antwoord door eric 10 June 2021, 16:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Alle klanten, nieuwe en bestaande, zijn even welkom bij t-mobile. Klanten die een combinatie met vast internet kunnen maken zijn de nieuwe spekkopers bij t-mobile aangezien dan vast internet maar €25 is en ook je mobiele aansluiting extra voordeel krijgt.

Reputatie 7
Badge +15

De "gratis" tablet heeft ook weer een eigen abonnement dus mocht je voor die aanbieding gaan hou daar rekening mee.

Met klantvoordeel krijg je extra voordelen op je abonnement dus 1 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres, het mag ook een extra mobiele abonnement zijn.

Goedendag,

 

 

Mijn sim-only abonnement verloopt volgende week, maar ik kan zelf mijn abonnement niet verlengen wegens beschermingsbewind.

 

Mijn bewindvoerster was akkoord gegaan met het verlengen en heeft 2 mails verstuurd naar T-mobile en geen antwoord gekregen.

 

Hoe kan ik me abonnement verlengen?

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Een sim-only verlengen hoeft niet. Als je namelijk niets doet loopt het abonnement gewoon door en wordt het maandelijks opzegbaar. 

Reputatie 7

Hoi @Claudiaax,

Jouw bewindvoerder heeft de contactgegevens om direct contact met ons op te nemen en dit nader uit te laten zoeken. In dit geval is zij degene die contact met ons op moet nemen om dit op te laten lossen.

Als je nog andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag!

Reageer