Beantwoord

Verlengen abonnement fout gegaan

• 9 november 2017
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Vandaag is mijn nw kontrakt ingegaan. Heb nu basic onbeperkt bellen + 1 Gb. Nu zie ik dat ik 1500Mb gekregen heb ipv 1000Mb, waardoor ik € 5,00 meer moet gaan betalen. Afgesproken was € 13,90 ipv € 18,90. Had ook vrienden bij t Mobyle. Mijn mb nr. Is [weggehaald]. Graag aanpassen aub. Alvast bedankt. Betty van Huijksloot.
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 november 2017, 12:14

Hoi Betty,

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat het aantal MB's gewoon klopt. De 5 euro waar je het over hebt, is de korting die je nog zult ontvangen op je factuur vanwege de T-Mobile Samen groep. Zolang je die groep blijft behouden, komt jouw maandbedrag dus inderdaad uit op €13,90. Let wel op dat je volgende maand waarschijnlijk een dubbele factuur krijgt, doordat het nieuwe abonnement deze maand is ingegaan. Schrik dus niet van het bedrag op die factuur. ;)

Ik hoop dat het op deze manier duidelijk is! Mocht je er meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Betty, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je privégegevens post op het openbare forum, iedereen kan meelezen. Om die reden heb ik je telefoonnummer weggehaald.

Wat betreft de korting: als je een Go abonnement hebt en in een T-Mobile Samen-groep zit met minimaal twee andere abonnees, krijg je €5,- korting op je factuur. Volgens mij wordt de korting pas vanaf de tweede factuur toegevoegd. Wat de MB's betreft zou een T-Mobile Moderator even mee moeten kijken, daar kan ik je als medeklant niet bij helpen.
Dank je
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Betty,

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat het aantal MB's gewoon klopt. De 5 euro waar je het over hebt, is de korting die je nog zult ontvangen op je factuur vanwege de T-Mobile Samen groep. Zolang je die groep blijft behouden, komt jouw maandbedrag dus inderdaad uit op €13,90. Let wel op dat je volgende maand waarschijnlijk een dubbele factuur krijgt, doordat het nieuwe abonnement deze maand is ingegaan. Schrik dus niet van het bedrag op die factuur. ;)

Ik hoop dat het op deze manier duidelijk is! Mocht je er meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag van je!
Wilt u me uitleggen waarom ik 1Gb en nog 750mb extra heb. Ik ga vld wk naar Noorwegen en hoeveel MB kan ik daar gebruiken?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi december48,

Ik geef je graag meer duidelijkheid. Je had voorheen een Stel Samen & Stel Bij abonnement en daarbij had je gekozen voor 500MB als T-Mobile Samen cadeau. De 500MB cadeau is nu gewijzigd naar 750 MB en jij kan er tot 03/12 nog gebruik van maken. De 750 MB van T-Mobile Samen is echter alleen in Nederland te gebruiken, niet in de EU. Je hebt met je verlenging gekozen voor €5 factuurkorting en die gaat in op 03/12.

Je kan in Noorwegen dus gebruik maken van je reguliere databundel en dus 1GB. Ik wens je veel plezier in Noorwegen! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Reageer