Vraag

Verlengen abonnement: wachten iPhone5?

Over twee weken loopt mijn huidige i150-abonnement af. Nu wil ik eigenlijk wachten tot de iPhone5 komt, i.p.v. nu mijn abonnement te verlengen met een nieuw toestel.

Is het mogelijk om mijn abonnement door de laten lopen en dan als de iPhone5 verkrijgbaar is, mijn abonnement op dat moment te verlengen voor 2 jaar met bijbetaling voor de telefoon? En als ik mijn huidige abonnement laat doorlopen, blijft dat dan tegen dezelfde tarieven als ik altijd al had?

Bedankt voor het antwoord!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Alles loopt dan door.
Echter vervallen kortingen/promoties.
Reputatie 6
Badge +8
Je kan je huidige inderdaad door laten lopen, alleen eventuele kortingen vervallen voor de rest blijft alles hetzelfde.
Denk wel dat het nog even gaat duren voordat de 5 uitkomt.
Maar je huidige abonnement is wel aantrekkelijk , dus goede optie om door te laten lopen.
Halloo,,,
Ik heb hetzelfde dilemma/probleem. Ik wil inderdaad wachten op de iphone 5. Mijn abonnement loopt in mei af, en dit is eigenlijk een hele slechte maand, aangezien 1 of 2 maanden daarna meestal de nieuwe iphone uitkomt.
Vorige keer heb ik ook de Iphone 3GS genomen, en 1 maand later kwam de iphone 4 uit...Ik balen natuurlijk!!
Nu wil ik hem eigenlijk niet laten doorlopen, want dat betekend dat ik elke 2 jaar hetzelfde liedje heb...dat ik 2 maanden met het oude toestel moet wachten enzovoort.
Ik zat eraan te denken (ik weet niet of het kan). Om mijn abonnement af te sluiten...en dan opnieuw te laten beginnen vanaf Juli bijvoorbeeld. Of augustus.
Dat ik dan in de tussentijd even niks heb...ja dat is misschien niet zo slim, maar als ik hem laat doorlopen, zit ik elke keer met dit probleem.
Het zou ook fijn zijn als het abonnement doorliep, maar dat wel vanaf Juli de twee jaar in gaat....maar dit is allemaal zo onhandig lijkt me...

HELLP
Reputatie 6
Je kunt je abo na einde van het contract stilzwijgend door laten lopen en dan wachten tot de iphone 5 komt. Ook dan kun je ieder moment verlengen maar dat is wel een dure grap.

Ik zou zeggen, pak een sim only abonnementje van Ben of iets dergelijks. Per maand opzegbaar en dan kun je rustig wachten op de iPhone 5 (al denk ik niet dat ie er in juli al is). Daar een sim only pakken scheelt ook aardig in de kosten. Je abo stop zetten kan natuurlijk wel maar dan ben je dus tijdelijk niet bereikbaar...

Reageer