Beantwoord

Verlengen als bestaande klant, korting toestel?

Ik mag weer verlengen!! Dus weer een maand of 2 twijfelen.... Ik ben dus al behoorlijk aan het vergelijken en rondkijken. Nou roept T-Mobile dat trouwe abonnees korting krijgen op abonnement EN op toestel. Hoewel ik al zeker 10 jaar T-Mobile abonnee ben, kan ik geen prijsverschillen van de toestellen ontdekken in nieuwe abo afsluiten of abo verlengen. Hoe zit dit nou?? Doe ik wat fout of is dat hele "korting voor trouwe abonnees" verhaal enkel gebaseerd op die ene euro per maand dat ik goedkoper zou zijn?? Want dan stap ik over. Krijg ik namelijk wel het toestel naar mijn keuze gratis ipv 190 euro bijbetalen. 
icon

Beste antwoord door Razza 10 januari 2014, 14:09

@Twijfelaartje

Je hebt als bestaande klant inderdaad altijd voordeel ten opzichte van een nieuwe klant. Je kan een vergelijking maken op onze website, vergeet dan niet om in te loggen op je My T-Mobile account. Daarnaast kan je ook telefonisch contact opnemen met de afdeling vernieuwingen voor een persoonlijk aanbod (0800-8104). Tijdens dit gesprek kunnen onze collega's je ook advies geven over het abonnement en toestel.

Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. 😉

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Twijfelaartje

Je hebt als bestaande klant inderdaad altijd voordeel ten opzichte van een nieuwe klant. Je kan een vergelijking maken op onze website, vergeet dan niet om in te loggen op je My T-Mobile account. Daarnaast kan je ook telefonisch contact opnemen met de afdeling vernieuwingen voor een persoonlijk aanbod (0800-8104). Tijdens dit gesprek kunnen onze collega's je ook advies geven over het abonnement en toestel.

Bedankt voor je reactie!! Ik ga volgende week zeker eens bellen. Inloggen heb ik gedaan, ik ontdekte dan in de toestelprijzen geen verschillen met wel of niet ingelogd zijn. Verder ben ik zeer tevreden over T-Mobile, dus ik wil graag bij T-Mobile blijven. Maar als ik bij een andere aanbieder een beter deal kan krijgen, dan ben ik een dief van mijn eigen portemonnee als ik niet overstap. 😉

@Twijfelaartje

als vaste klant winje niks bij een verlenging je kunt beter een nieuw abbonement af sluiten benje voordeliger uit..
Reputatie 5
@jos56 onjuist! Je kunt hier uitrekenen wat je extra voordeel als vaste klant is. 🙂
De contracten van mijn vriendin en mij lopen allebei af. Nu zijn we allebei al jaren tevreden klanten van T-Mobile. Even gebeld met T-Mobile om te kijken of er nog iets mogelijk was als we beiden zouden verlengen. We hebben namelijk een scherpe aanbieding van Vodafone op zak maar willen liever niet overstappen. Aangegeven dat we elk 200 belminuten willen en 1 GB. Kosten voor een Galaxy S4 zijn dan EUR. 130,-
Na enig overleg is de enige korting die geboden werd een hoger abbo (meer belminuten en/of GB's) voor een lagere prijs. Terwijl we niet meer nodig hebben dan bovengenoemde belminuten en GB's. Wij vinden de abbo-kosten acceptabel maar de prijs voor het toestel niet. Zonde dat de aan de prijs van het toestel niet te tornen valt.
Helaas het gevoel gekregen dat jarenlange klanten niet gewaardeerd worden. 
Ook ik mag weer verlengen. Gekeken op internet. Trouwe abonnees krijgen inderdaad maar liefst € 1,- korting op het abonnement. Naar de winkel geweest of dit wel klopte. Nee natuurlijk niet. Man is gaan berekenen. O jawel klopt toch wel......Bij andere aanbieder veel goedkoper uit, voor zelfs meer internet. Hoef geen 200 belminuten. Heb aan 90 meer dan genoeg. Moet zelfs bijbetalen bij de S4 mini terwijl dit bij andere aanbieder niet hoeft. Had je maar punten moeten gaan sparen, zeggen ze dan na 10 jaar klant zijn?
Ik ben inmiddels ook alweer 12 jaar trouwe klant bij tmobile. Ik mocht nu verlengen en zat erg te dubben of ik over zou gaan stappen naar een andere provider of bij tmobile zou blijven. Ben toch gebleven en dacht een leuk verlengs aanbieding te hebben gekregen.
Ik heb nu een abbo van 28 euro met een gratis toestel voor 2 jaar. Nu kom ik er achter dat je als nieuwe klant exact hetzelfde abbo kan nemen met de telefoon gratis, enige verschil is dat als je nieuw bent je 30 euo aansluitkosten moet betalen, verder met nieuwe klant en trouwe klant geen verschil.
Dus ik heb een korting omgerekend van 30 euro verspreid over 2 jaar..........dat is een korting pm van 1.25 euro.....WAUW
Is dat wat jullie zien als trouwe klant voordeel?????? Ik baal er echt van dat ik dat niet eerder heb gezien......
Ik mag ook al een tijdje verlengen en ben dus ook aan het rondkijken. Ben vooral geinterresseerd in een iphone 5s /32 gb/ 300 belminuten en een databundel van 10 gb. Moet daarvoor een behoorlijk bedrag op tafel leggen als bijbetaling voor de iphone 5s via de tmobile shop. Na wat rondzoeken kom ik bij een ander terecht met dezelfde voorwaarden alleen hetzelfde toestel bijna € 180 goedkoper. Dat is dus geen klein verschil meer. Normaal was het via Tmobile leuk om te verlengen, omdat de trouwe klanten een echte korting kregen op het toestel in vergelijking met andere aanbieders bij verlenging. Wat is er gebeurd dat trouwe klanten niet meer echt beloond worden? Ik zou graag een persoonlijke offerte willen voor een verlenging. Bij wie moet ik daarvoor zijn? Alvast bedankt voor een reactie.
Ook ik mocht weer mijn abo verlengen. Ik snap echt niet dat het via andere firma (Typhone) voor mij toch weer goedkoper uitvalt met een nw telefoon. NU hoef ik niks bij te betalen voor een Samsung Note 3, terwijl ik bij t-mobile rechtstreeks een kleine € 90,- voor toestel mag aftikken.

Ff rond zoeken kan knaken schelen.

Ook ik mocht weer mijn abo verlengen. Ik snap echt niet dat het via andere firma (Typhone) voor mij toch weer goedkoper uitvalt met een nw telefoon. NU hoef ik niks bij te betalen voor een Samsung Note 3, terwijl ik bij t-mobile rechtstreeks een kleine € 239,95,- voor toestel mag aftikken.

Ff rond zoeken kan knaken schelen.

Heb nog ff nagekeken, Verschil is dus gewoon € 239,95.

Dit bedrag mag ik bij t-mobile betalen terwijl ik het via andere firma gratis krijg.

Ok, iets verschil kan ik me voorstellen, maar € 239,95 zijn heel wat maandjes abonnementsgeld.
Deze week gebeld voor verlenging. Inderdaad duurder uit dan andere providers die gewoon t-mobile aanbieden. Ik moet zelfs bij t-mobile voor een samsung s4 bijbetalen. Trouwe klanten worden beduveld. Typhone bied een goed alternatief zonder bijbetaling. Het commentaar van de t-mobile medewerkers op dit forum is commercieel geleuter.. Na jaren stap ik over... Hoe goed ik de service van t-mobile ook vind. Geld is duur geworden tegenwoordig...
Jo,

Ik kan niet verlengen. Terwijl ik voldoe aan de 4 maanden -1 dag termijn. Hoe kan dit?
Reputatie 6
Badge +16
@allen

Het kan inderdaad voorkomen dat prijzen bij de concurrent of bij een derde partij aanbieder voordeliger zijn dan direct bij ons. Andersom gebeurt het natuurlijk ook. Vele van jullie zullen het vast al gedaan hebben, maar om een persoonlijk aanbod te krijgen kan je telefonisch contact opnemen met de afdeling vernieuwingen via het nummer 0800-8104.

@Kellyz

Wat vreemd dat je niet kon verlengen. Ik zie dat je inmiddels wel gewoon via My T-Mobile een verlenging kan doen. Ook voor jou geldt dat als je een persoonlijk aanbod wil je gewoon met de afdeling verlengingen kan bellen.
Jullie laten je klanten mooi in de steek met jullie kortingen van. 25% wat een be*******ij hier triest dat je zo met vaste klanten om gaat ja tochhhh
Ook ik mag verlengen en of in nou inlog of niet aanbieding is het zelfde! Als ik overstap naar KPN zijn de abbo kosten vrijwel gelijk maar krijg ik bij de KPN 5,00 extra korting (per abbo) als bestaande (alles in 1 klant) en bijbetaling is lager! Ook krijg ik dan dubbele MB's en kan ik mb's delen met mijn partner. Ook is de dekking dan beter (T-Mobile belooft al 4 jaar beterschap maar dekking hier thuis blijft ruk) Denk dat ik maar wacht tot einde contract en dan de overstap maar maak!
Reputatie 7
Badge +15
Hey JannievT

Ik snap natuurlijk dat je bent gaan vergelijken 😉.

Ik heb net op de dekkingskaart gekeken en de dekking op jouw postcode is inderdaad niet optimaal. Mocht je bij ons blijven (wat ik hoop natuurlijk) dan wil ik je adviseren om een melding te maken op de dekkingskaart. Mijn netwerk-collega's nemen dan binnen 2 weken contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing met je te bespreken.

Wil je het ook laten weten als je het fijn vindt als een van mijn Sales-collega's contact me je opneemt? Jullie kunnen dan telefonisch de mogelijkheden eens doornemen en hij kan jou dan misschien beter helpen bij je keuze!

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden! 🙂
Amy, allemaal leuk maar wat krijg ik dan extra korting of iets dergelijks maar wat heb ik daar aan als ik zeer regelmatig thuis mensen aan de lijn heb die zeggen dat ik zeer slecht te verstaan ben. Ook mijn partner heeft hier last van. Moet wel heel aantrekkelijk worden willen we bij T-Mobile blijven.
Reputatie 7
Badge +15
Hey JannievT,

Wat je precies aan korting kan krijgen durf ik je niet te zeggen Jannie! Dat kunnen alleen mijn Sales-collega's met je afstemmen. Zoals ik eerder al noemde wil ik je adviseren om een melding te maken via de dekkingskaart. Een van mijn netwerkcollega's kan je dan meer vertellen over of en hoe het netwerk zal verbeteren op jouw locatie.

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen? 🙂
Wat ik al dacht, 6 maanden 20% korting! Direct laten weten dat ik over ga stappen en kan nu per direct over naar andere provider.

Reageer